Julafton

Ja Idag är det julafton, började med en jobbtur från 7-12 men det gjorde inget alls
egentligen hade jag faktiskt kunnat jobba hela dagen, men var ändå trevligt med lite julfirande.
I Karlskrona regnade idag men när jag körde från jobbet och nämre och nämre Torsås så
började det komma små vita korn och tillslut blev det stora snöflingor och det började lägga sig
på marken! En vit jul!! Man kan inte tro att det är sant.
Det gjorde min julstämning!! =)
Sen blev det god julmat tillsammans med familjen, och julklappsöppning såklart.
Lika nyfiken är man ändå hur gammal man än blir.
Blev väldigt nöjd iaf! Ikea presentkort och en stor trädgårdslampa vi ska ha till huset =) och smått och gott!


Känns så ensamt utan dig ska du veta! Känns ännu jobbigare när det är sådana här tider.
Vet att det är så långt kvar! Är väl det som gör att det känns så tungt just nu.
Konstigt att man kan känna sig som världens ensammaste människa när man har så mkt folk
runt omkring sig! Inga tråkiga tankar på julafton!

I morgon ska man jobba igen, så då återgår allting till det vanliga igen!

Ne nu ska man titta på Tomten är far till alla barnen har blivit en tradition påstår min bror!=)

//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0