-Fredaaaag-

Om man tänker tillbaka några månader så hade varenda liten del av mig varit inställd på partaj i kväll och ja och säkert i morgon också, det hade varit nya inhandlade kläder, som man bara köpt bara för att gå ut en kväll.
Det man skulle förtära dessa kvällar hade redan varit donat och klart, Jaa Allt hade handlat om hur kul det skulle bli att få gå ut och dansa loss som aldrig förr precis som alla helger var gjorda för. Alla dessa tjejkvällar vi har haft och skrattat tills man ha kiknat och verkligen haft så roligt tillsammans.. Utan de kvällarna hade man inte överlevt en sec. Hur dåligt man än mådde dagen efter så var det värt varenda sec för man hade verkligen njutat varenda ögonblick på kvällen. Så underbart ha det varit med mina vänner som man bara kan slappna av med och vara sig själv till max. Vad du än hittar på för galenheter så har vi varje bakfylle morgon bara skrattat åt alla fula grejer vi ha utsatt oss för och alla återkommande ångestattackare som ha kommit krypande. Finns nog inte någon som inte varit utsatt för en"full" Sandra som inte kan hålla sina saker i styr någonstans, Tappande nycklar, mobiler, pengar jaa gud vet allt.  Men så roligt som jag ha haft dessa "VILDA" kvällar kan inte ersätta någonting!...

Denna fredag ser allt däremot lite annorlunda ut, man är ju på väg att bli mamma. Så istället för kvällar som aldrig ha tagit slut så är det utbytt till filmkvällar,som nu ett tag framöver få bli mitt nya fritidsintresse. Så systembolagets påse är utbytt till massa god mat och annat smått och gott som kan stilla en gravid kvinna behov =).. Men i kväll däremot ska vi på Big Comedy här i Karlskrona i konserthuset, med den underbara vänskapskrets man har!.. =) Så man kan fortfarande få klä upp sig lite fint, ändå om man har denna kulan i vägen. Kan vara skönt att få hoppa ur dessa mjukisbyxor ibland faktiskt. Efter Showen ska vi upp till Saaraa och äta lite tacos tesammans, som vi även åt i går kväll men en Tacos älskare som jag tacka ju aldrig nej till en till omgång =).. Så det blir garanterat en super trevlig kväll.

Nu har mannen här i huset försvunnit ut på äventyr också, lämnade av honom i Kalmar igår när han skulle ta bussen till Stockholm. Han verkade iaf ha det bra när jag pratade med honom igår kväll. Få hoppas han trivs, skönt om han kan få ett fast jobb igen. Nu var det tyvärr bara 1 vecka borta och 1 vecka hem så blir ju lite farande för honom, men för min del blir jag rätt glad faktiskt, behöver ju inte vara utan honom allt för länge och det känns väldigt tryggt. Man blir väldigt bekväm nu när han varit hemma så länge, så känns faktiskt redan lite ensamt utan honom. Men det skulle jag nog inte erkänna för honom =).. *LER*

Igår tog man en fika i Torsås tesammas med Ellike, Gunilla, Fia och Emma och självklart dom 2 småttingarna Viggo och Stella. :) Trots allt att det blåste en del, så var det så mysigt att träffa dom. Blir ju inte att man ses så ofta, man kan blir mer nu när vi ska ha barn som är lika gamla alla 3 =).. Väldigt komiskt måste jag säga.. Hur gick det till egenligen =)..  Man var ju världens lyckligaste när man fick hålla lilla Stella i famnen en lång stund, tror allt att hon tyckte om mig lite iaf, hon låg där och snuttade Sötnosen =).. Att det ska behöva vara så lång väntan på detta lilla liv men man kanske ska vara glad att man få sova ett par månader till. Iaf när man lyssnar på deras historier.. Bara massa barn prat var det, det är ju inte precis vad man är van vid. Men är så oehört roligt att man ha några st nu som man kan byta erfarenheter med.

Nee nu kanske man ska ut och placera sig i solen stund till, kanske man piggnar till lite innan kvällen....

Ha en Trevlig dag och En trevlig fredagskväll, det ska iaf jag ha!.. =)

                                          Ser nästan ut som min baksida ;).. Hahaha


//////Saaaandraaaaa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0