-Iam soo lonely-

Det är verkligen konstigt hur snabbt man vänjer sig att ha någon vid sin sida hela tiden, så fort den människan försvinner så känner man hur något fattas. Jag tycker att jag borde vänja mig efter varje gång han åker, men känns lika jobbigt och tungt när man efter lång tid tillsammans sitter här ensam igen. Det räcker bara att han är hemma här, man behöver inte säga så mkt till varandra utan det är bara närvaron som behövs för att man ska känna en trygghet. Man är allt bra lustig :)
Tycker man ha fått utstå med mycket ensamhet dom åren vi har varit tillsammans, trodde faktiskt aldrig jag skulle klara ett sådant förhållande med ack så fel man hade!! Blir väl så när man blir riktigt kär, då gör man saker man aldrig trodde man skulle klara. Kärleken förändrar en :) Är så glad att det är Johannes som ska bli pappa till mitt barn,tror vi kommer lyckas bra med detta.Vi kommer nog behöva stötta varandra många ggr, och även få en helt annan livssituation. Vi kommer ju i fortsättningen vara 3 st, vi kommer alltid ha en liten mini Sandra och Mini Johannes med oss. Vi kommer bli en liten familj :).. Vem trodde att det skulle bli såhär?.

Fredagen blev som jag trodde mycket trevlig, man fick verkligen ett par goa skratt på Big comedy. Det var verkligen värt pengarna. Det var lite synd bara att man hade hört några av Johan Glans skämt, det var ju honom som man var så förväntasfull på att se, så fick man bli lite besviken istället. Sedan Petra Mede var en total katastrof, det var inte många saker som kom ur hennes mun som var roliga!.. Håller fullständigt med Sara att man kan bytt ut henne mot Magnus Betner så hade det verkligen varit en toppen show =) Sickeen bra smak du ha Sara :)..
Efter showen så var vi som sagt hemma hos Sara och åt lite tacos och spelade buzz :).. Var  mycket trevligt!. Blev en förfest för mig utan alkohol, men gick mycket bra det också!! I trevligt sällskap så går det mesta!.

Nu är det dags för en ny jobb vecka, är bara att tag i det som komma skall, ändå om det känns väldigt jobbigt just. Nu har jag tagit lite semester till helgen som kommer, så det känns det lite lättare än att man skulle ha hela helgen också framför sig. Jag tycker jag börja bli tröttare nu igen så blir helt slut av att jobba dessa tunga helger. Var dödstrött sist... :( Men nu är den lite förenklad iaf så det ska jag nog ta mig igenom.

Nehee nu blir det nog en liten tv stund till, sen tror jag faktiskt det är sängen som gäller för min del!...

Trevlig kväll!!.. ////Saaandraaaa...

                  



Vecka 22.

♥Barnets sinnen mognar och utvecklas för varje dag. Det känner med sina händer över ansiktet och kroppen. Smaklökarna på tungan utvecklas. Ögonlocken är fortfarande slutna. Du kanske upplever att barnet är mest aktivt när du själv vilar. Det är vanligt att barnet vaggas till sömns när du rör dig. När barnet är fött kanske ni upplever att barnet har kvar sin egen dygnsrytm. Det kan ta ett par månader för den nyfödda att anpassa sig och ställa om sig till er sovrytm. Barnet har nu lite hår och nackvirveln syns tydligt. Dess hjärta slår ungefär dubbelt så fort som ditt. De små öronen är mjuka men färdigformade och det hör allt mer av sin omgivning. Många menar att barnet har en fömåga att minnas röster och speciella musikstycken om man spelar de ofta under graviditeten. Huden är fortfarande tunn och rödaktig på grund av de ytligt liggande blodkärlen och att det inte lagt på sig något underhudsfett än.♥
 


Kan ju berätta att mitt lille liv är i full rörelse klockan 22-23 om kvällarna, det stämmer varenda dag också.
Då känner man hur den rör sig för fulla muggar, man kan verkligen inte jämföra känslan med något annat.
Är verkligen helt fantastiskt. Så är ju egentligen inte helt ensam just nu! :)  Godnatt på er!!

 

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej gumman! ja visst har jag bra smak:P hehe. e så mysigt när du skriver vad som sker varje vecka i magen, e roligt att läsa tycker jag!Får besöka dig en kväll och känna på sparkarna,spännande:P Fin bild du hade lagt ut! hihi. Snart ses vi på jobbet:) Puss vännen min!

2009-04-20 @ 14:22:25
URL: http://www.schneckan.blogg se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0