-Shoppping-

Ja vem blir inte lycklig av shopping, tänk att man kan blir så fruktansvärt tillfredställd inombords att få handla en massa saker, vare sig det är till hemmet,kläder, skor  ja det speler egentligen inte så stor roll vad det är , man njuter mkt iaf när man få dessa trevliga saker inköpta :).. Inte lika roligt för kontot kanske som får lida av tomrum de sista dagarna innan lön, medans en annan sitter i hög av sina nyinköpta prylar :).. Man är verkligen en materialist!!. 

Ja idag var det även en sådan dag som det blev lite gott och blandat! Fick ett par byxor inköpta, kändes verkligen skönt att man kan ha ett par byxor som passar magen. Lite baby kläder blev det också, det var ju så extremt mkt att välja på och det ena plagget är ju sötare än det andra. Man blev ju galen! Kunde plockat på mig hur mycket som helst! Tycker det är lite krångligt att hitta något som passar både en liten flicka eller pojke, men hittade 2 små söta byxor plus 2 små söta bodys :) ja och strumpor då :).. Så det blev jag mycket nöjd med!.. Har ju fått inskaffa en liten inköps lista nu som jag ha fått skriva upp allt det viktiga som behövs köpas nu innan det lille knytet kommer. Man kunde aldrig tänka sig hur mycket det är som behövs, så man vet ju var alla pengar ska stoppas nu en tid framöver. Så får väl försöka ta lite isänder nu, så man inte får allt i en klumpsumma sen. Ibland får man vara smart nog att tänka ett steg längre. Får troligen lära mig att göra det sen annars.

Nu åker min sambo snart ifrån mig igen, på torsdag ska han bege sig ut 3 veckor på Cinderalla så då blir man ensam igen. Men det ska nog gå bra, tänkte att jag skulle försöka jobba lite helger nu när han ändå är i väg så man kan få ihop lite extra pengar. Nu längre har man ju inte så mkt planerat på helgerna so m förr, så nu kan man ju försöka sysselsätta sig med saker som är av nyttiga själ !..

Nu ligger min Johannes här bredvid mig och sover som en stock, och lille Rocky nedanför :).. Man borde nog också försöka stänga ögonen snart. Att sova har man då aldrig några problem med, tyvärr tycker jag man ha hamnat en sådan trött svacka igen, känner inget ork för saker som jag borde. Jaa det är mycket man få stå ut med!.. Gnäll Gnäll

**Blir så besviken när du inte ens kan ringa en signal?, Förstår inte varför det blivit såhär?....**


       
  




Godnatt Godnatt på er...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0