Det snurrar i min skalle....

Idag har jag varit full av energi blir väldigt förvånad för det var verkligen länge sedan jag kände mig så pigg. Så ha hunnit med en massa idag här hemma. Så då känner man sig riktigt nöjd med sig själv när man sätter sig vid tvn på kvällen:)... Fick ett skåp av mor och far som dom inte skulle ha nu när dom flyttar, så ha satt det i köket och flyttat runt lite annat. Blir bara bättre och bättre hela tiden, fast är förstås mkt annat man vill ha innan man blir
helt nöjd. Men så länge så känns det riktigt bra faktiskt!. Hade varit skönt att få så mkt som möjligt gjort innan det lille knytet kommer.Men Ack den som ger sig :)

Kan tänka mig att min pigghet kan bero på det fina vädret som ha varit nu i 2 dagar så underbart är det !! Så roligt att få tillbringa mer och mer tid ute.Man kan inte låta bli att plocka fram alla vårkläder och skor. Så trevlans!
Hängde min tvätt ute idag, Hur knäppt det än låter så var det otroligt mysigt att få göra det :).. Man blir glad för väldigt lite ibland!..

Fick även en runda på stan idag, Mysigt i solen! Jag och Elena tog vår premiär glass på Glaciären,det satt verkligen fint en sådan här dag. Såklart kunde inte Sandra hålla fingrarna i styr för sina inköp!!  fyyyy mig!.. Det får man väl förmodligen äta upp sen, som vanligt är man väldigtefterklok...


Helgen är redan bokad och klar, blir en lång jobb helg. Känns väldigt jobbigt just nu men det brukar gå undan när man väl kommit igång.Finns inte så mkt att välja på så det är bara att ge sig in i det med ett leende på läpparna!..
Ska bli så skönt att få vara Mamma ledig sen, förmodligen lär det ju inte bli så mkt vila och ro men ska ändå bli så otroligt mysigt... Längtan är så stor!


Ha en fin kväll och Fin solig dag i morgon! ///Saaandraaaa


Denna klänning blev jag kär i och var självklart tvungen att köpa :)
Där kan jag nog klämma in magen också!:)



Budget brilllor också :) 59 kr på Gina:) Passar plånboken :)



Mummmaaaa.. ! Den med strössel är min, självklart ska man ha allt på! :)
Grattis i förskott stumpan! Hoppas du får en jätte bra födelsedag!
Hipp Hipp Hurra!


Kommentarer
Postat av: elena

va söt du är stump. hann inte säga hej då idag hoppas du hade de bra sen på jobbet . glöm inte att vi ska leka i veckan puss och krääm

2009-04-05 @ 21:50:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0