10 Juli

Idag är det 1 månad och 16 dagar för uträknat datum! =) jösssesssss tycker verkligen tiden kan snabba på nu jag vill bara att den ska komma ut, kan ju hoppa över den där förlossningsgrejen, varför inte komma på posten istället ?:) Hade varit betydligt enklare! Jag som alltid trodde det var storken som kom med dom små liven men iccckeee ska få genomgå en massa smärta också innan vårt lille liv är här och vi blir helt plötsligt en liten familj! :).. ♥
Var och lämnade av Johannes igår i Kalmar,var åter dags för en 19 dagars tripp mellan Stockholm och Åland.
Så nu är man Alone Again.. Men  det var ju betydligt värre förr när det var 6 veckors resor, men tror man är väldigt anpassningsbar nu för tiden, hade aldrig trott jag skulle vara så stark att klara av så mycket ensamhet om man hade frågat mig för ett par år sedan. Man har ju kissekatterna och den lille hunden också plus deet lille odjuret som sparkar omkring där i magen! :).

Mitt i alla tråkigheterna när man skulle lämna av sin karl, så fick man ett samtal av sin moster ifall man hade lust att luncha lite med henne i kalmar, självklart tackade jag ja :).. Så blev bjuden på kinamat och sen kikade vi lite i affärer mycket trevligt inte varje dag man få träffa henne så var roligt att man hittade ett tillfälle för engångsskull.
Fick 2 linnen inköpta från gina också som man nog kan klämma på sig nu sista månaden!.. Åhh ska blir helt undebart sen när jag kan dra på mig ett par jeans igen!!! Blir garanterat många jeans inköpta sen!! Slut på kjol och klänning perioden! :)..

nehe nu ska jag bege mig till Far min och fira hans födelsedag, mycket kalmar denna veckan.

/////Saaandraaaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0