15 juli...

Tycker faktiskt jag ha fått lite gjort idag här hemma, grejer som man "skjuter under sängen" hela tiden och tänker att det kan man göra sen. Var ju tvungen att rensa upp lite i garderoben, eftersom det är en garderob som man går in i, så blir det verkligen som ett förvaringsutrymme där inne av allt smått och gott. Vill ju ha lite ordning nu innan den lille kommer så man får plats med alla små bäbis kläder. Är lite bättre nu av mitt impuls ryck, känns mkt bra i själen när man fått sådant gjort!.. Med denna stora mage så orkar och kan man inte flytta på allt som man vill så fick lämna lite till Johannes kommer hem :)..  Sedan har man gjort allt det vanliga diskat och tvättat allt som inte är av intresse. :).. Efter arbetsdagen man gjort idag så är det bara 6 dagar kvar, sedan ska jag bara gå här hemma och svälla och vänta på att den lille krabaten ska dyka upp. Blir sista 7-16 turen i morgon sen är det bara kortisar kvar!!
Ja mer än detta händer inte i mitt liv just nu, men det lär jag väl snart ta tillbax.. :)

Åter till Tv-tittandet.......
////Saaaandraaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0