Finner ingen tid!

Nee nu har jag verkligen inte haft någon minut ledig till att sätta mig och skriva, allt är upp och ned vänt här hemma!
Håller ju på att byta kök och tanken är ju att allt ska hinna bli klart innan den lille vill titta ut, så man bara kan tänka på det sen. Med tanke på det andra inlägget jag skrev sist så var det ingen fara på ultraljudet, bebisen var så stor den skulle vara och allt såg så bra ut. 2800 väger nu det lille livet och hinner ju växa till sig på dessa veckorna så blir nog bra sen när H*N ska ut i stora världen!.. Mamma ledig blev man idag också, så nu ska man inte tillbaka till Pantern på¨väldigt väldigt länge, känns väldigt skönt faktiskt. Kommer däremot sakna alla underbara människor som finns där, men lär väl inte kunna hålla mig från att besöka dom iaf:) Tid till det kommer jag nog absolut ha!
nehe nu ska jag återgå till allt plock här hemma....

//////Saaaandraaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0