inget bra besök

nej det blev inte bra igår hos barnmorskarn, satte verkligen sprätt i huvudet på mig. För det första så fick jag ju inte ha samma barnmorska som vanligt eftersom hon är på semester så allt kändes väldigt konstigt från början var säkert min förtjänst också men hon gjorde en rutin kontroll som vanligt. I varje kontroll nu så mäter man ju livmodern plus lyssnar på hjärtat osv, så när hon då ska mäta livmodern upptäcker hon att den inte ha vuxit sen sist jag var där alltså 21 dagars sen och det innebär då troligen att inte bebisen har vuxit!. Jag blev så otroligt ställd jag hängde inte alls med i situation så jag frågade absolut INGENTING! Hon berätta då att jag får göra ett nytt ultraljud för att kolla tillväxten inom en vecka. Då frågar hon mig ifall jag blir orolig ? Då av någon korkad anledning så säger jag Neee då det är ingen fara när jag egentligen inom mig kokar av oro och vill väl helst slippa att bryta ihop där inne så istället för att få reda på varför det kan bli så och vad man då gör åt det osv.. Så sitter jag där TYST!.. Däremot när jag kommer hem börjar jag ju tänka något otroligt så nu har jag ju inte kunnat sova i natt, ligger bara och funderar på massssa saker som jag får för mig att det är. Förstår inte varför jag var så dum??.. Tänk om det egentligen inte alls är någon fara lr om det inte alls är bra ??.. Ställer mig tusen frågor hela tiden??.. Ska dit i morgon vid 1320 så får se vad dom säger, då får jag ju svar på mina frågor.. Så vanligt så är inte Johannes hemma och kan följa med, men allt händer ju alltid när han inte är hemma... Helena ska följa med mig, känns skönt att få stöd!.. Dom är så underbara mina vänner stöttar alltid mig till max i går blev man bjuden på middag hos Helena och Staffan tillsammans med bingolotto :) så underbara är ni!! ♥ I Kväll blev man bjuden hem till Nadja på god tacopaj, så behöver inte känna mig ensam!! nehee nu ska jag göra mig iordning lite och försöka släppa mina neg. tankar för en stund.. Det är kanske inte alls någon fara ju, jag hoppas iaf barnmorskarn hade sagt ifall det var allvarligt, Aja vi få se vad dom ser på min lille bebis i morgon!!....

////Saaandraaaaa


Kommentarer
Postat av: Sussi

Lycka till imorgon! förstår att du är orolig... Men har bebisen sjunkit ner o börjat fixera sig? i så fall kan det ju vara därför måttet inte har växt.

2009-07-21 @ 22:05:16
URL: http://sussey.blogg.se/
Postat av: Sara

tänker på dig idag gumman, du ska se att det går bra!! hör av dig sen<3

2009-07-22 @ 09:35:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0