Söndag

Ja och idag har det verkligen varit en vilodag för min del. Kände mig verkligen helt utsliten när jag vaknade i morse, man hade nästan kunnat tro att jag supit hela helgen. Har rört mig från säng till soffa till kök och sedan tillbaka till soffa hela dagen, mer än så har inte hänt i mitt liv idag och det är helt allvarligt :)...
Men har varit i väg hela helgen så är nog det som har tagit på mina krafter, min kropp orka nog inte så mkt längre har nog kommit tillbax till den tröttperioden man hade i början av graviditeten tror faktiskt inte jag gjorde annat än sov då. Somnade så fort jag kom hem och la mig på soffan, Johannes tyckte verkligen jag var jätte social. =)
Ja vad som ha hänt i helgen då ja, först i fredags åkte jag med familjen ner till Karlshamn och var på Östersjö festivalen, var ute och åt middag och sen var vi en stund nere vid öltälten på kvällen. Min bror som inte ha fullt 18 än blev jätte nöjd för han behövde inte visa leg. när han skulle in i öltälten medans jag som kom där höggravid ber dom om leg. vad tror dom jag ska göra där inne egentligen??.. Jaa jösses detta lär jag få höra väldigt länge!!:)..
I lördags åkte jag och Elena ner till Bergkvara och hälsade på dom små fyllekajorna i stugan!. Var där och grillade och träffade lite gammalt folk, var mycket trevligt faktiskt. Inte ofta man ser massa torsås människor man umgicks med när man var en liten 14 åring :)... Ja livet har då allt förändrats drastiskt sen dess och det har nog även jag med gjort på alla sätt.

Imorgon är det ny vecka med nya tag. Har 3 arbetsdagar denna vecka till klockan 12, sedan är jag ledig 7 dagar och sen är det 2 dagar till sen går jag på mammaledighet. Blev så nu bara för att jag plockade väck en helg, så blir ett litet hopp där men tror jag överlever det faktiskt. Hinner jag planera vad jag ska ge/ bjuda på när jag slutar. Skulle vara trevligt med något som gör att dom blir påminda om mig? hmmm får funderar mer på det...


Neheee har precis pratat lite med min sambo så nu kan jag nog sova gott i natt, fått höra hans röst en stund.♥

Ska föresten till barnmorskarn i morgon och göra de vanliga rutin kontrollerna igen, får se vad hjärtljuden är på då:)

Sov Så Gott


////Saaaandraaaa


                                          Bror och Flickvän!

                                           Far och hans bror!
                                           Mor!
                                           Var inget vackert väder i Östersjö så då fick man ha denna fina Utstyrsel :) hahaha
                                          Mina fina elefant fötter!!!
                                           Nadja pigg och glad :)
                                          Där satt Helena nöjd och glad, men saknade då sin Staffan hela kvällen :)
                                           Jinn höll skenet uppe även hon :)

                                           Tror faktiskt dom har hamnat lite i dimman här, undrar var det kan bero på?Enligt Helena så räknas ju en Halv vin flaska plus 8 Öl inte som särskilt mkt  under en kväll, hur kunde hon bli bakfull på det lixsom :) hahah Får nog ta en diskussion om vad som anses som lite och mkt alkohol :)..  Duuu Petterssson!!!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0