-Inne på 7 månaden-

När man har sådana här arbetsdagar när man börjar vid 1530 eller 1600 så känns det som man ska hinna med en massa saker, men det ända jag har hunnit är att äta frukost, hänga upp en tvätt, varit ute med rocky och diskat och nu är klockan redan 1320. Nu sitter jag och försöker stoppa i mig lite "lunch" och sen ska jag hinna ta rocky en runda till innan jag åker så han klarar sig till jag kommer hem. Det är tufft att göra allting själv! Men det är bara att kämpa på. Man blir lite gnällig när man bara blir tyngre också allting blir väldigt mycket jobbigare.Hade ju tänkt hälsa på Karlsson i dag i hennes nya lya, men tyvärr räcker inte tiden till idag så får försöka ta det en annan dag. Är ju nyfiken på hur hon har fått det nu tillsammans med hennes sambo:)

Neehee nu ska grejaa med resten innan det är dags för jobb igen..
////Saaaandraaaa




     När Lille Fia Tar Studenten! Sådant lyckligt ögonblick, man får verkligen ångest när man tänker på hur underbart det var att ta studenten. Synd man inte får återuppleva det ögonblicket.



Där inne bor det lille monstret som gillaar att sparka sin mamma rätt i revbenen! En väldigt rörlig filur den senaste tiden! ♥ Större och större blir man!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0