...Fredag...

Min morgon började med att jag som vanligt försökte känna på min mage
för att se om jag kanske idag kunde få känna den lille röra sig men icke en endast liten rörelse.
Den kanske ha sovmorgon :).. Ifall den är som mor så kan det faktiskt vara mkt möjligt.:)
Ja det lär väl komma snart är jag som inte ha något tålamod man vill att allt ska gå så fort nu.
Man vill att den ska ploppa ut nu med en gång så ja kan få ha min lille bäbis:)

Dagen fortsatte med en liten fika på staun med Anita, kändes som hel evighet sen vi sågs.
Så roligt att träffas och sitta och prata om massa gammalt och nytt.
Var verkligen jätte roligt!!få hoppas vi kan ses snart igen.

*


Just nu är man hemma hos mor och far och hälsa på.
Ätit lite goo tacos och bara ta det lugnt på fredags kvällen.

   <-------------- Var ute och gick i det fina vädret idag med :)..

  <------------------ Måste få visa våran första grillning:) yummmmii:)
  <----------------- hittade lite trevliga bilder från Tyskland :)
 <------------- Blev så glada för ditt fina blogg inlägg idag :) Är så tacksam för att du ha kommit in i mitt liv:)
 <-------------- Du ha nog fortfarande ett barn i dig Helena :).. Sötlök!



Denna bild få avsluta detta inlägg =) gör en såå glad :)
Underbara är ni :)..

Trevlig fredag!! ///Sandraaaa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0