Gravid!

Jaa här sitter man och är gravid i fjärde månaden, livet har totalt förändrats.
Från att vara ute konstant hela tiden och röka upp till ett paket om dagen, helt
frå avstå från dessa saker som faktiskt vara en vana i mitt liv.
Ja rökningen är väl det som varit svårats, är faktiskt ändå imponerad av mig själv
att det ha gått så bra som det ha gjort.
Är väl pågrund av karlen min tror jag också som aldrig skulle tillåta mig röra ciggaretterna när jag är gravid.
 Ja men slutpratat om det, det är ju faktiskt inte det som är den största förändringen,
jag ska ju faktiskt bli MAMMA :)..  Det blir nog ett väldigt stort äventyr tror jag eller rätta sagt vet!..
Jag tror jag kommer klara detta bra faktiskt med stöd från mina underbara vänner.
Ni anar inte hur mkt ni betyder det.
De stötta mig något otroligt, tycker det är så otroligt skönt!!...Ni är uppskattade!

Nu sitter jag med godisskålen igen :).. Fyy, men det känns som jag ha lite tillåtelse till det :)..
Ska vara ledig i 6 dagar nu,  kändes som jag behövde det var och är så otroligt trött så tror jag
behöver vila upp mig lite. Få se om jag blir piggare sen men det är mkt tveksamt :) Anta att det tillhör.

Fick mig en promenad idag med Sara så lite nyttig ha man varit, skönt att bara prata av sig lite ibland om allt möjligt
det man ha vänner till ju :)
Ne nu ska jag återgå till mitt tv-tittande och soff-liggande :) Det är där jag hör hemma nu.
//Sandra


Bilder på den lille Flickan eller pojken :)

4 månader..


4 månader :)

Kommentarer
Postat av: Sara

Och du är också väldigt uppskattad gumman!! Du kommer bli en toppenmamma!, med mycket förmåner, dvs alla dina dryga kompisar som kommer tränga sig på och vill gosa o mysa med den lille, och som mer än gärna ställer upp som barnvakter:)hihi

2009-03-19 @ 20:53:55
Postat av: Hanna

Grattis sandra :) verkligen grattis. du kommer bli en kanon mamma, och allting kommer gå jätte bra! lycka till. Kramar!

2009-03-19 @ 21:02:39
URL: http://instance.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Grattis igen!!! så himla roligt, ni har något underbart framför er. Och jag håller med de andra, du kommer bli en toppen mamma!=)

2009-03-20 @ 17:53:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0