..Helgen..

Ja helgen är över ännu en gång, alla dagarna går så snabbt.
Har en ledig dag kvar sen ha man varit ledig 6 dagar redan.
Det är helt sanslöst!.. Vad ha man gjort lixsom?
Tanken var ju att jag skulle vara utvilad och pigg nu när jag varit ledig men nee
jag känner mig lika trött och otroligt orklös! usch vad trött jag blir på detta...
Detta klagande, känner mig så gnällig och tråkig nu för tiden.
Känns inte som det behövs mkt för att jag ska falla ihop i depp hela tiden, jag hoppas bara det är en svacka man har.
Till något roligare :)
I lördags var vi hemma hos Staffan och gjorde lite mat och spelade lite spel väldigt trevligt.
Trevligt med fulla människor med när man inte själv kan dricka haha=) Dom är så roliga så=)
Man märker otroligt fort hur ljudnivån börjar höjas och samtalsämne ändras och ögonen börjar fladdra =)
Ändå saknar man att kunna ta ett glas vin på fredags lr lördags kvällen när veckan tagit slut =)
Det är lång tid tills man få göra det igen men man överlever nog det också.
 Blir ju ett vackert slut på historian :) <3
Söndagen blev en otroligt lugn och skön dag precis som en söndag ska vara.
Blev inget gjort alls, var som en klubbad säl framför tvn som vanligt typ.
Idag blev det tidig uppstigning, var så snäll så jag följde med Fia till Öland(till skolaN) självklart började hon klockan 8 så var ju bara att gå upp vid 6 och sätta sig i bilen. Självklart hade jag förberett några goda äggsmörgåsar som vi hade med oss som lite färdkost =) Det satt fint i magen. Blev en rundvandring på Ölandsköpsstad och sen lite i Kalmar sen begav vi oss tillbaka hem igen. Var helt slut efter att suttit i bilen så länge. Ska inte glömma att vi var på Burger king också, eftersom Johannes blir varende gång som ett litet barn när man åker förbi Burger king =), så var så snäll att bjuda honom på det! =).  Det var iaf en trevlig liten roadtrip kan man nog behöva ibland för att komma på andra tankar.
Nee nu tycker jag mina ögon  börja fyllas med massa sömnkorn, ändå om klockan bara är 21.3o
så är det nog snart dags för den Graavida människan att krypa te kojs.....
Kan informera om att inga rörelser rapporterade ännu, Johannes la örat mot magen innan idag
så han hörde massa bubbel där inne, kanske var det bäbis lr bara magen som låter :)))
///Sandra

Lite bilder:
********

     LILLE ROCKY                   JOHANNES ME NITLOTT      FIAAAA....



  <----- FÖRSTA INKÖPET, TYCKTE JAG KUNDE FÅ KÖPA 1 IAF :)
                                                                             
                                                                           





Kommentarer
Postat av: snart gammelmoster och Fanny

Så söt Body ,nu längtar vi som fan att du ska klämma ut den där snart,det kommer bli världens bortskämdaste barn =)

Men förstår inte hur ni kunde vara så nära utan att komma och hälsa på,hmmm.

PUSSSSSSSSSS OCH KRAMMMMMMMMMM

Från Lilla jag och Fanny som sitter här brevid xD

2009-03-24 @ 14:36:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0