Hur ska det lösa sig.....?

Hur ska allt kunna lösa sig sen med min lille vovve, tänk när
jag sitter här själv med min bäbis och hund när Johannes är ute på sjön
flera veckor.  Det kommer ju inte gå! jag kan inte gå ut med barnvagnen plus hunden på en 90 Väg.
Det är ju helt galet. Dom kör ju här som galningar vid vissa tider känns verkligen livsfarligt.
Vill inte göra av med min hund, ha verkligen ingen bra lr rolig lösning på mitt problem.
Blir så deppig så fort jag tänker på det.
Mina föräldrar kan säkert hjälpa mig med hunden vissa dagar men ska den stackars hunden åka där framåt tillbaka..
Finns ju säkert inte en tanke på att Johannes skulle kunna tänka sig att jobba mindre veckor heller....
Så vad ska jag ta mig till..????Livet är nog aldrig utan bekymmer iaf inte mitt. Man kan aldrig få vara glad jämnt!!

åhh vad jag ha velat åka i väg till sol och värme nu innan allt händer.. men trorinte budgeten håller för det tyvärr, eftersom Johannes fortfarande står utan jobb.Känns verkligen som tiden står stilla nu, det händer absolut ingenting på någon front..Man vet ju inte hur man ska fylla dagarna, lr ha man bara väldigt dålig fantasi..

idag blir det jobb från 16-21 och i morgon  8-16 sen har man en ledig helg.
Hade velat se Män som hatar kvinnor, det kanske man skulle kunna göra i helgen.

Ne nu ska man se vad man kan hitta på här hemma idaaag...
Nice daaaay ////Sandraaaaa

Kommentarer
Postat av: Sara

du vet att du har vänner som ställer upp för dig Sandra!! Det ordnar sig, promise!!<3

2009-03-26 @ 19:31:52
Postat av: Sandraaa

Jo men det kan ni ju faktiskt inte hjälpa mig med

2009-03-26 @ 22:14:22
Postat av: Helena och Frida!

Vi ställer också upp som både hund och barnvakt..! Det vet du! Puss

2009-03-27 @ 23:26:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0