Lugn helg..

Ja fredagskvällen begav vi oss till Ellike och hennes lille nye tillskott Viggo :)
Herregud vilken söt unge och var hur underbar som helst! Man blev ju inte lite sugen, bara längtar ju ännu mer..:)
Var så roligt och se hur lycklig Ellike var, sen är hon så öppen om att berätta hur allt gått till, Väldigt intressant :)
Kan vara lika bra att spara lite till fantasin också kanske, ändå kan man inte låta bli att ställa frågor om allt!.
Ja det är bara en lång väntan... Fast visst nu börjar det bli lite mysigt att bära runt på denna "mage", man bara växer och växer och börjar känna små kittlingar i magen, som visar att det faktiskt finns något litet där inne :)..
Tänk när den börjar sparka och grejaa då börjar det nog bli lite klarare allting... Man har ju lite svårt att hålla fingrarna i styr från att handla grejer till den lille bäbisen, men man vill ju inte ha för bråttom med det men snart borde jag kunna få handla lite mer :) *LER*

Igår så begav jag mig ut för inhandling av Nya gardiner till köket och ny duk, men istället  blev det ett nytt duschdraperi och nya handdukar men det räckte för att göra mig glad :).. Roligt att få greja och göra om lite här hemma.Det är så mycket drömmar man har med detta hus, få se om det finns chans att man kanske kan tapetsera lite här hemma iaf. Hade varit så roligt. Det är tyvärr mer jobb än vad man tror, och heter man Sandra så vill man ju ha allt klart NU det finns ju lixsom ingen SEN :).. Tyvärr så får jag väl vänta ett tag till, kan ju vara bra att Johannes hitta ett nytt jobb först innan man skapar för stora planer. 
På kvällen så åt vi lite gott jag Elena och Johannes, sedan begav sig jag och Elena in till stan för att titta på bio
självklart "Män som hatar Kvinnor" så nu är jag nöjd när jag ha sett den..:) Var verkligen super bra film, så måste se dom andra två sen när dom kommer. Var roligt att umgås bara jag och Elena det var ju inte igår precis, gamla sjuka humor som vanligt. Var väldigt trevligt =)

Nu börjar det äntligen bli lite ljusare ute också, tycker faktiskt jag börjar känna mig lite piggare av det, blev ju sommartid i natt också så nu går det ju faktiskt bara åt ett håll så nu har man förhoppningsvis en underbar vår  och sommar framför sig. Lite lättare att hitta kläder som man kan ha på sig nu när det börjar lite varmare, som passar denna kropp där det både putar här och där *LER*  Det är helt mysterium, iaf för mig vet inte varför jag ha sådana bekymmer med det.  Tror jag får köpa lite fler leggins och några tunikor kanske, mycket lättare att dra¨på sig och finare också än mina underbara mjukis byxor som jag annars trivs väldigt bra i :)....

Nu ska jag se när dom skämmer ut sig i Sanningens ögonblick, förstår inte mig på dom människorna som åker dit
när dom ha så otroligt mycket hemligheter och inga vackra hemligheter heller. Mkt dom offra för pengar!
Får inte glömma att jag ska gotta på min kladdkaka som ja ha bakat i kväll med :) Mums Mums

Måndag: Jobb och informationsmöte på försäkringskassan i Karlshamn (så kanske man förstår lite mer)

Ha en Bra Kväll!
//Sandraaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0