Snart April....

Åhh jag riktigt längtar tills våren, lite sol och värme.
Det gör en piggare med en gång.. Så skönt att kunna vara ute en massa, bara sitta i solen kanske grilla en korv :)...
Men än så länge värkar det inte vara allt för nära med det iaf, snöade bara för en stund sen
när jag tittade ut genom fönstret. Nu tycker jag allt det få vara nog med den där snön. TRÖTTSAMT.

Nu börjar det allt synas rejält, ha fått en rundning på magen, är inte lönnfet längre som Nadja kalla det :)
H*n är ju trotsallt 17 cm nu så börjar ta mer och mer plats!.. M an kan inte tro det är Sant :)
Ett litet liv som växer där inne, som är en blandning av mig och Johannes.
Känns väldigt onaturligt men otroligt roligt.....
En vän fick igår sin lille flicka klockan 7 på kvällen, så nu är hon nog allt lycklig kan jag tänka mig :)
Dom börjar allt ploppa ut här och var i kretsarna tycker det är otroligt många just nu.
Är det på inne listan nu för tiden :)

I Kväll blir det en slapp kväll som vanligt för min del, Johannes ha ju varit så snäll och städat idag, så har
ingenting som ligger över mig här hemma så tacksam blir man för sånt. Kunde kanske hända oftare bara :)
Men ibland få man vara glad för det lilla...

Ha laddat hem mina efterlängtade gossip girl och one tree hill avsnitt och dom ligger här på datorn
och väntar på mig men jag ha självklart ingen skiva att bränna över dom på så ja kan ej se dom... :(
Vet inte varför det inte fungerar att se dom på datorn, är antagligen någon tråkig inställning som är fel.
Men är inte allt

allt för smart för att jag ska lyckas med det....
Få blir något trevligt på tv i kväll istället kanske "rent hus, fråga Olle" ?:) Ja det är nog

det som passar mig i kväll tror jag..


Måste säga att ja kommer nog tycka det är lite tråkigt i sommar när alla ens vänner åker iväg och hitta

på en massa roliga saker som en annan alltid varit delaktig i, sen nu längre kan

man helt plöstligt inte det längre.. man blir lite avundsjuk lr vad man ska kalla det..

tror absolut inte att jag är ledsen över min situation är jätte LYCKLIG över det som ska ske..

Man blir ju ändå att man känner sig lite utanför tråkigt nog.. :(.. Jaja.. Inget depp!



Ha en trevlig kväll...

//Sandra


P.s Ätit våfflor idag på våffel dagen:) även gjort våfflor till mina pensionärer :) Så snäll är jag...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0