-bäbistankar-

Nu är man äntligen hemma efter en lång jobb dag (7-2100) att jag valde det frivilligt också det ångrade jag stort när jag vaknade i morse, ville väl verkligen inte krypa upp ur min varma säng. huuu men nu var denna dagen över iaf! Kommer garanterat känna likadant i morgon,men är en kortis dag iaf. Undrar varför inte jag blev en morgon pigg människa, man hör på dom så kan gå upp vid 7 även på sina lediga dagar en annan drar sig verkligen in till det sista för att tar det där steget upp ur sängen. Visst andra dagar är lite lättare än andra :).. det är bara att börja vänja sig inför alla dessa sömnlösa nätter man ska behöva utstå, förstår inte hur jag ska klara det men förmodligen så måste man ha lite extra energi lagrat någonstans långt där inne!. Mamma Energi!. Har iaf tagit tag i lite inköp nu till det lilla livet, fick en spjälsäng inhandlad i fredags och allt annat som hör den till då förstås :).. MysPys! Hittade även en babybjörn bärsele på blocket för 200 kr, så där gjorde man ett litet kap, vet inte ens om min bäbis kommer gilla det men kan hoppas det iaf, måste vara mysigt att bära runt på den lille på magen :)...

Igår kväll var vi ute på Hästö och grillade, utanför Nadjas nya lya. Väldigt trevligt! Så roligt när vi träffas allihopa, ändå om man inte kan följa med på resten av natten. Det är tufft att inte blir små sugen på både cigg och alkohol nu när det börjar bli lite varmt ute, har ju alltid varit det som hört sommaren till, men nu vet man ju att man skadar någon annan också, och då glömmer man snabbt bort det igen.

Dags för ny vecka igen! Lönevecka också det är verkligen ett STORT plus i kanten. Som vanligt är man fattig de sista dagarna, så pengarna är mycket välkomna!. Som sagt så blir det ju Ullared och ha inte kunnat låta bli att beställa lite grejer så där vet vi vart dom pengarna tar vägen :).. Finns då alltid hål att stoppa dom i ! På Torsdag är det dags för besök hos Barnmorskarn igen, ska göra en "glucosgrej", kolla så mitt blodsocker ligger bra efter att man ha druckit någon mysig sockerlösning Huuuuu.... Efter det ska man få höra det lilla hjärtat slå igen, plus väga Tjockisen Alltså JAG=)... Neeeheee nu ska jag stänga ner här innan Johannes börjar tycka jag är allt för osocial!.

Godnatt Godnatt!

* Ett Sms iaf, var roligt att höra*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0