-Sol Sol Sol-

Ja just idag är det sol, när jag inte ens känner att det finns några minuter till att sitta ute en stund.
Först var det jobb, sen ska man bege sig till Kalmar så fort man hunnit greja lite här hemma och kanske även försöka hinna bli lite ren också. Jag hoppas den lille där inne inte åker runt som en liten studsboll när mamma springer runt och stressa på detta viset :)..

Ska åka in och hämta min sjöman och min lille Rocky idag, så nu blir man inte själv på ett tag igen.
Väldigt skönt säger Sällskapssjuka Sandra!.. Man vänjer sig aldrig vid ensamheten!!..

Nehe nu ska jag skynda på här så jag hinner äta lite med mitt upp i allt :)

Måste bara sätta in denna underbart vackra bilden på min vän :) Det smittar av sig när man Jävlas :P



Du vet att jag älskar dig ändå, som du alltid säger :)..

heeej heeeej

Kommentarer
Postat av: Helena

Haha!! ja den var mycket vacker.. :) hämden är ljuv!! I morgon ligger du risigt till....men du vet....jag älskar dig ändå! :)

2009-05-20 @ 20:41:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0