-Staun och Blåst-

Ja idag hade vi en trevlig dag på stan, Karlsson, Pettersson, Skogersson och jag!
Skulle försöka hitta en liten trevlig student present till Fia plus att Pettersson var på jakt efter en present till hennes karl och det var stor uppståndelse över detta ska ni veta :).. Men blir alltid många skratt och åt alla möjliga situationer när man är på Stan med dessa människor, sådana dagar hade man aldrig klarat sig utan!. Otroligt nog så köpte jag inte upp några stora summor med pengar blev bara lite god buffe på thai..... och ett halsband (på rea) och tre st tröjor till mannen min. Man blir ju lite snål när man är medveten om att en resa till Ullared väntar, repliken " ähh det är billigare på Ullared" får man höra mångar ggr när det börjar bli aktuellt :).. Ja vi får se vad vi får med oss hem därifrån! Brukar sluta med en stor kundvagn iaf. 
Trots blåsten så blev det glass på glaciären, fast blev att sitta inne idag men smakade lika bra för det !♥

Varit och köpt nytt foder till Rocky också, han äter verkligen allt förutom sitt eget foder är något fel på den hunden! Får se om det blir bättre med hans mage nu, han är verkligen som ett litet barn som man få greja med detta djur! :) huuu han är dyr i drift!

Det är så mkt man vill göra här hemma, finns verkligen tusen saker man vill ändra på när man bor i ett hus och lika många saker som man behöver göra. Hade verkligen varit trevligt om man någon gång hade kunnat ha råd att unna sig ett nytt kök, verkligen lite tufft med utrymme när man varit och storhandlat, var ju bara för att dom som både här inne inte hade planer på att bo här permanent. Så är ju väldigt litet just nu, typ som en kokvrå fast själva ytan är det ju inga problem med. Köket gör ju verkligen en stor del av huset ( ja där fick jag 100 Vuxen Poäng=) ).
Nee får väl ta det som är lite akut först som staketet, är meningen att vi ska försöka fixa det denna månaden, ifall ja kan lyckas övertala far min! :).. Får väl allt ställa upp för sin dotter lite!:)

Nehe nu ska jag ta Rocky på en liten runda innan jag ska titta på något nytt program om Barnmorskor i Norge, det kan vara lite intressant att se lite förlossningar, nu när det närma sig med storsteg!♥ Godkväll Gott Folk!





                                  








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0