-Underbara sol-

Idag har man börjat dagen med att jobba till kvart i 12, så det överlevde man utan problem. Visst är man lite trött nu när man har jobbat så mycket nu ett tag, men snart ska man inte jobba alls.
Tar inte så mycket på krafterna,eftersom mina arbetskamrater springer och gör allt åt mig bara för att jag inte ska lyfta och grejaa.. man får tillsägelse när man tänker bära i väg på tvättkorgar m.m :).. ja dom är för underbara♥ Tänker verkligen på Lillbettan som ligger där inne och växer.
Innan var jag och familjen ( Johannes och Rocky) ute i Bastasjö, köpte med oss lite mat från pastabaren ( MVG ) och satte oss där ute och mös! Så skönt när det är sådan värme som det är idag! Rocky tog sig även ett dopp, så alla var nöjda och glada! =)

         

Nehe ska väl återgå lite till städandet, så man hinner grilla lite med innan solen försvinner!
Självklart blir det nypotatisss, som är en stor favorit nu när sommaren snart är här :)....

/////Saaandraaaaaa   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0