-Uppehåll-

Ja ännu en gång har man haft ett litet uppehåll här, jag har ingen bra undanflykt att komma med heller. Det är inte precis så att mitt liv är så fruktansvärt händelserikt att jag inte helt enkelt hinner sätta mig vid datorn. För då hade jag ljugit :).. neee ibland så känner jag ingen lust eller fantasin till att skriva tryter helt enkelt...Ska försöka bli lite bättre, är ju faktiskt ett fint minne att läsa sen in the future ( Svenska med lite brytning, Nadjas ideer):)... Kan vara roligt att se hur livet ändras. För bara ett tag sen så kändes som allt stod fruktansvärt stilla, men nu tycker jag allas liv runt omkring mig också förändras =) såå roligt att se hur annorlunda allt blir!!.. Så skönt att veta att mina vänner är så lyckliga just nu!!.. Både Fridha och Helena är som att dom lever på rosa Moln!! Är så glad för deras skull!
Träffat Rumpan idag med, hon har ju suttit inne i "Big Brother huset" , men nu är hon tillbaka igen:).. Förstod verkligen hur mycket jag saknat henne nu när vi träffades ! Så roligt med alla våra minnen och alla vara skratt :) Hoppas man kan ses snart igen!..

Just nu sitter jag och lyssnar på Alexander Rybak- Fairytale :) Jag tror jag ha blivit kär i denna Norrman med De finaste brunaste ögon jag någonsin sett :) hahahha!!.. Huuuuuu Man blir helt varm i kroppen så fort man ser denna Karl!!.. :).. Kan lova att man har konkurans nu också, vet inte riktigt om han är så sugen på en gravid tjej från Sverige som jobbar som Undersköterska , sorgligt nog måste jag säga att mina chanser är rätt minimala Suck!
Mina andre karl som även har fina ögon kommer faktiskt hem i morgon, 3 veckor har han varit i väg nu medans han flickvän bara är här hemma och växer för fullt. 8 kg har jag redan gått upp kan bara tänka mig vart detta ska sluta för någonstans, ändå är man inte så stor om man jämför med andra. Blir intressant och se vart vågen slutar på för något innan man vuxit färdigt. Var på föräldragruppen och barnmorskarn förra veckan. Föräldrargruppen var faktiskt trevligt, ändå om det är lite tråkigt att behövt gå dit själv 2 ggr. Är roligt att höra hur andra ha det och känner sig, trevligt att kunna diskutera lite. Hos barnmorskarn, lyssnade hon på hjärtat för första gången 144 Slag/minut slog det lilla hjärtat inom mig.. Får nästan rysningar när man tänker på det! Sådana lyckorus känner man !!=)
Den 4 juni blir det resa till Ullared för att bunkra upp innan det lille livet kommer! Jag hinner inte med, tiden går för snabbt!...

Nehe nu är det snart dags för mig att krypa ner i sängen igen känns det som!.. Mycket jobbande denna veckan, sen ska man försöka sova lite samtidigt.. Troligen därför veckorna går så snabbt



im in love with a fairytale, even though it hurts
'Cause I don't care if I loose my mind
I'm already cursed



Vecka 25...

I vecka 25 är medelkroppslängden 33 cm från hjässa till häl och barnets medelvikt är 800 gr. Huvudets omkrets är 23 cm. Den snabba tillväxten avtar.


Godnatt Godnatt på er!!..


Kommentarer
Postat av: Thess

Ullared är ju underbart! Där lär ni hitta massvis till nykomlingen med :)

2009-05-22 @ 10:18:47
URL: http://anderssonthess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0