Nyttig stund...

Huuuu för måndagar, man är så otroligt trött när klockan ringer 0545 och vet att det är dags för en ny jobbvecka igen. Nu ska man jobba hela veckan också förutom fredag. Men tiden går mycket snabbare när jag befinner på jobbet istället för att sitta här hemma och glo i min ensamhet (som jag gjorde igår). Man har ju haft turen att hamna i världens bästa arbetslag, som gör att man orka stå ut i alla tunga stunder. Det är precis sm att ta 12 underbara vänner på ett och samma ställe. Trodde inte det fanns arbetskamrater som dessa, som verkligen ställer upp för varandra i vått och torrt. Det finns ingenting jag inte vågar prata med dessa människor om. Man behöver aldrig oroa sig för att inte kunna få säga vad man tycker och tänker och slippa bli dömd för det. Ja jag ha verkligen haft tur som fick min fasta tjänst där. Om det nu stämmer att " ett gott skratt förlänger livet" så kommer jag leva för alltid tesammans med dessa underbara Pantertanter :)

Idag har jag varit duktig och gjort mig en god skinksallad med fullkornspasta, hur nyttigt låter inte det :)..
Neee den gravida människan stoppar inte bara i sig en massa skit, ändå om frestelsen för en otroligt massa saker kan locka en så försöker jag att kunna byta ut det mot jaaa t.ex. en frukt :).. Duktig jag är va :) Tillsammans med min sallad så tittar jag på Färjan 2, Mannens arbeta för tillfället :).. Sicket trevligt måndagsnöje..!. Har faktiskt försökt ta tag lite i städningen idag med, men känner inte riktigt orken för det, och i morgon jobbar man 12-21 och innan ska man hinna klippa och slinga håret med. Så damm tussarna får växa några dagar till.  Är så lycklig för att jag ska få klippa av detta rufs som jag ha på huvudet nu och även få lite slingor, det kan verkligen pigga upp en lite =) Fick även hämta ett litet paket från hm idag med lite kläder kjol,linne,tröja,munktröja och ja lite armband som bara följde med :P..

Nehe nu ska jag fortsätta mitt tv-tittande... Ha en bra kväll!! //Saaandraaaa♥

Kommentarer
Postat av: Helena

Det är tur att vi har dig med.. :)

2009-05-04 @ 21:42:15
Postat av: Sandraa

söteee <3

2009-05-05 @ 09:00:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0