En liten del är kvar..

Ja nu har det gått några dagar sen man lämnade av mannen vid bussen, sällskapssjuk som man är så är man i Kalmar hos mor och far nu några dagar. Så än så länge ha man inte varit helt själv med Mika. Man blir ju så tafatt nu när man är van vid att Johannes är hemma och hjälper mig. Har ju varit så lätt nu när han har kunnat ta henne när man gör andra saker, så nu blir allt lite svårare och ta lite längre tid. Men man vänjer sig nog vid det också :) Har varit roligt att vara här ett tag nu iaf, har tagit mig tid att träffa lite gamla vänner t.ex. Ida som hon också är gravid nu och Jenny som har en son som är 7 månader nu. Känns verkligen som det är ett riktigt babyboom om man tänker på alla sina gamla vänner. Roligt att träffas och prata lite barn, det är min nya sysselsättning :).. Nu väntar jag bara på att mina KNA vänner ska sätta i gång och föröka sig lite :).. Tycker dom är lite svårstartade :) Neee det kommer väl med tiden anta jag!.
 <--- Jenny med sin söte son Oliver!

Nu ligger min underbara dotter här bredvid mig och sover igen, hon är så snäll och harmonisk om dagarna. Tycker det är lite gnälligt om kvällarna men med lite mys så brukar hon ge med sig. Är så glad att allt går så bra än så länge hon verkar trivas i sin tillvaro och jag älskar att vara i denna tillvaron:) Älskar verkligen att vara mammaledig och vara hemma med min lilla tös är såå mysigt! Så roligt att få se henne utvecklas dag för dag, tycker det verkar som det snart börjar bli dags för en liten vändning från rygg till mage få se om man har rätt :)
Ska på läkarundersökning med henne den 21 Oktober antar att det är samma som man gjorde på B.B. Det är väl typ dom ända tiderna man har att hålla reda på så är det till BVC.

 
<--- En vovve som också vill ha uppmärksamhet :)

Har lite planer på ullared med Tjejerna, är åter dags för lite julklappsinköp. Få se till att det verkligen blir julklappar köpta när jag är där uppe också. Brukar alltid ha lätt för att plocka på vagnen med massa saker till mig själv som kanske inte alltid är så genomtänkta. Det är så lätt att köpa saker på Ullared som man kanske inte egentligen behöver :).. Vi få se om jag kan hålla fingrarna i styr denna gången!.. 
Ser också fram emot Ladies Night som vi ska på med jobbet den 6 november tror verkligen det blir SUPER! Så händer lite roligt nu framöver i tiden! Få inte glömma att lilla Mika även ska döpas huuuu måste börjar planeraaa!!
Är mina käre sambo som är lite små seg på att ta tag i saker tråkigt nog:)..

Jahaaa det blir väl lat söndag tror jag med en massa repriser på tv, hade ju tänkt försöka träffa den kära släkten lite men dom är ju alla sjuka så det blev ingenting med det. Såå söker ni mig så hitta ni mig på en soffplats i Kalmar :)..

Ha det braaa!

///Saaandraaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0