Lite jobbigt just nu...

Känns lite jobbigt att ha allt själv just nu hus,hund,barn jaa allt jag känner mig väldigt splittrad.. Blev så stressad inombords igår kväll när jag körde hem från Kalmar, hann knappt köra 20 min förrän Mika började gallskrika och ville ha mat så fick ju stanna och amma henne. Då kände jag mig så ensam och lämnad kände mig inte ett dugg som en stark mamma som ja vill vara!. Men jag försökte ta det lugnt och gav henne mat och körde igen, tog väl typ 10 min sen började hon skrika igen och då var det bara att stanna igen som tur väl räckte det bara att ge henne nappen så var hon nöjd. Egentligen var inte situationen så jobbig utan tror det var ensamheten som kröp sig in på mig så kändes som att allt var 10000 ggr jobbigare än det var. Sedan kom man hem till sitt hus som var totalt beckmörkt och skulle packa in alla saker och ta in hund och barn m.m så ringer Johannes samtidigt och man bryter ihop som ett litet barn. Ville bara säga till honom att komma hem men vet ju så väl att han inte kan det och känns så dumt att göra honom orolig, han kan ju inte göra något åt att jag känner mig ensam här hemma. Jag är ju egentligen inte ensam har ju min underbara dotter och alla djuren men är såå jobbigt när allt vilar på mina axlar. Känner mig så lämnad här ute i skogen har ju ingen i min närhet ifall något skulle hända är väl det som känns värst. Innan behövde jag ju bara tänka på mig själv men nu har jag ju min dotter som jag ska ta hand om till varje pris. Det är ju faktiskt bara 2 veckor som jag behöver vara själv och så kommer han igen, jag borde egentligen bara ta det lugnt och låta saker ta den tid det tar, men just nu har ja väldigt svårt för det. Hoppas det blir bättre för varje dag som går.

Idag är lilla Mika redan 2 månader :) hon bara växer och växer mitt hjärta! I morgon är det dags att väga henne igen hon lär väl ha gått upp en massa som vanligt :).. Blir kul och se längden också, det förvånar mig inte om hon blir lång som sin far så blir det jag som blir den "lille" i denna familjen:).. Just nu ligger hon och sover så får väl försöka passa på att packa upp lite saker. Har iaf skickat efter inbjudningskorten nu få hoppas dom blir bra!.

Ha en bra dag!!

//Saaandraaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0