Lyckaa

Idag har det äntligen varit en dag med lite sol tycker man har fått hålla sig inne nu ett par dagar regnat konstant hela tiden ju. Så idag fick det äntligen bli en lång promenad med Mika och Rocky. Tog faktiskt henne i bärselen denna gången och det gick jätte bra hon somnade efter 30 sec ungefär :).. Sen sov hon hela vägen i pappas famn så underbart att få se dom tillsammans på det viset. Man skiner verkligen upp som en sol! Sedan har det blivit lite städning och lugna favoriter :), Mika var så snäll att hon sov och t.om. hennes pappa hjälpte till utan tjat Väldigt imponerande Hhaha Så nu har man fått det gjort också. Resten av dagen händer nog inte särskilt mkt bli väl bara att ta det lugnt tror jag. Funderar på om man ska in och våldgästa dom lite på jobbet i morgon var ju ett tag sedan dom fick se min lille tösa bit ju. Dom gamla blir ju så glada när dom få se henne också ju är så roligt att se. Fick en massa äppeln av farmor och farfar nu när dom var och hälsade på igår så kanske t.om. kan baka en paj och ta mig så att dom går åt. Har lite bilder från i fredags:

   

   <--- The girlsss :)

Igår
fick jag faktiskt lite gjort med Mikas böcker har ju 2 st som jag klipper och klistra lite i :).. Har framkallat lite bilder som jag ha klistrat in i böckerna så blir nog étt fint minne när det blir färdigt. Man få försöka att inte glömma att ta kort är ju så roligt att ta fram och titta på sedan i framtiden. Tänkte jag skulle ta några kort och förstora upp och sätta i ramar som man kan ha här hemma. Allt tar bara så lång tid när jag ska göra saker:) Var inne på någon sida som hette Lifestone där man kunde ta avtryck på barnets händer eller fötter sen skicka i väg dom så gör de smycken med avtrycken i. Var så otroligt fint och hade varit jätte roligt att ha men det var en väldigt dyr historia kostade ju tusentals kronor så vet inte riktigt om det är värt att faktiskt. Var särskilt ett halsband som var till pappor som hade varit något särskilt att få ge Johannes i t.ex. Julklapp. Det tåls kanske att tänkas på!.

 <--------- Pappa och Mika lite trötta :)

 <--------- Här ligger vi och sprattla :)

 <----------- Lyckan i mitt liv :)


////Saaandraaaa


Kommentarer
Postat av: Sabina!

Vad fin hon är eran lilla dotter!



2010-01-13 @ 23:19:17
URL: http://sabstr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0