Underbara vänner....

Just nu sitter jag och Mika och tittar på reprisen på idol, hon ligger och kolla rätt in i tvn så hon är verkligen insatt i detta:).. Idag värkar hon har bestämt sig för att mamma inte ska hinna göra något alls. Hon bara gnäller så fort jag försäker lägga ner henne någonstans så då är det bara att ta upp henne igen och då bli hon jätte  nöjd :) Jaa nu ligger hon och blunda så det förklarar ju allt sötlöken :)
Jahha så har denna helgen också gått, 4 dagar kvar tills mina kära man kommer hem åhh vad jag ska krama honom!! :).. Men dessa dagarna har faktiskt runnit iväg dom också, mina vänner ställer upp till tusen är så tacksam för att man har dom! I fredags var ju Helena, Nadja,Fridha och Emma här och lagade en jätte god wok och tittade på Idol. Dom hjälpte mig lite med Mika så jag hann hänga upp tvätt och gå ut med lille Rocky :) Alltid lika trevligt att ha en tjejkväll,verkligen avkopplande tråkigt nog så var lille Mika på gnäll humör på kvällen så kunde inte vara jätte social men så är det att vara mamma muuu :)...

Igår blev man bjuden på middag hos Ellike och Jim, Ellike hade´satt igång storkok i köket så hon hade fullt upp.:) Det var så gott så,så blev mätt även igår! :) Såå skönt att ha en "hemmakväll" hemma hos Ellike, man känner sig verkligen som hemma där, så skönt att bara sitta och prata och kolla lite på tv. Såå där gick den lördagen...
Idag hade man inga planer men så fck jag ett sms av Nadja i morse ifall jag ville komma och äta lite tacos i kväll och det tackar man ju inte nej till :)) så snälla är dom och ta hand om mig:)) Har inte behövt laga mat en ända gång denna helgen ju :) Det är ju aldrig roligt att laga mat till sig själv så är så nöjd!

Jag har ju glömt kamera sladden i Kalmar så kan ju inte tömma min kamera på kort, det är ju väldigt störande vill ju lägga ut lite kort men nee det får vänta!

Nee nu har hon somnat här så nu ska jag göra ett nytt försök! :)

//Saaandraaaa


Kommentarer
Postat av: Ellike

<3 Love ya ;)

2009-10-18 @ 19:58:35
URL: http://oomkullrunklig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0