En riktig Svensson....

Ja det kan man verkligen kalla sig när man sitter hemma hos mor och far och väntar på att bingolotto uppsittarkväll ska börja, det är verkligen inte likt någon lördag som man hade förr. Det är då verkligen ett helt annat liv man lever, mysiga hemmakvällar är min nya hobby :).. Men älskar att vara med min lilla familj så inget mig emot! Johannes och jag skulle ju egentligen gått på bio i kväll och haft en liten stund för oss själva men blev inget av det. Mamma rollen kom väl fram i mig, blev lite orolig att Mika ännu en kväll skulle vara på skrikhumör, men nu är hon jätte snäll ängeln min! Får hoppas det håller i sig bara!..

Idag har man t.om. hunnit med en liten runda på Öland är någon slags skördefest där, som jag inte alls förstår vad det innebär men den delen av Öland jag såg var inklädd i en massor av pumpor. Var på ett litet vandrahem där kusin Amanda jobba och tog en fika var lite mysigt. Sedan åkte vi till Ölandsköpstad, där blev det lite nya kläder inköpta till den lille tösen! Man kan inte låta bli hur mkt man än försöker. Kommer nog bli svårare destu äldre hon blir finns ju så otroligt mycket söta kläder till små flickor :).. man kommer bli ruinerad :) Blir hon klädtokig som jag var när jag var liten så kommer nog jag och Mika får skicka ut pappa Johannes på långresor på sjön så han tjänar storkorvan :).. Haha..  Nehee nu ska jag mysa lite med familjen min!<3

//Saaandraaaa

P.S. Den ena bilden är ifrån när hon hade badat idag, så hann jag få en bild när hon skrattade till lite:) Hon är alltid pigg nu på morgonen så då har hon börjat le och skratta för fullt:)




Kommentarer
Postat av: Sara

hon är så fin den lilla snäckan!

2009-09-27 @ 15:05:42
Postat av: Sussi

Vi har ett par såna "bajstäta" badbyxor :P Köpte ett par på babyproffsen, 4-7 kg, men de är alldeles för stora i låren, läcker ut om hon skulle göra ngt :P Men sen hittade jag på lindex i torsdags ett pasr i 62-68, men de kunde man dra åt med snören både i låren o i midjan, jättebra! Kan hon ha ett tag med =)

2009-09-28 @ 12:59:48
URL: http://sussey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0