Inget att anteckna

nee idag har varit en sådan dag då vi absolut inte gjort någonting.Plockade lite med tvätten i morse och tog hand om disken sedan tog min energi slut. Så har suttit framför tvn och datorn resten av dagen och gosat lille Mika också då förstås :). Varit en ängel hela dagen men så fort kvällen kommer så blir hon lite gnällig ¨men det är bara att hänga med i hennes noter. Räcker ju att hon tar fram ett litet leende så fylls man på med ny energi:)
Imorgon kanske man skulle bege sig till stan en runda och försöka hitta lite vinterkläder, inte alls lockande att tänka sig att det bara bli kallare och mörkare nu men är väl lika bra att förbereda sig. Man kanske samtidigt kan unna sig ett nytt plagg till på fredag var ju trots allt ett tag sedan man fick köpa något festfint.
nee nu ska jag återgå till min tvkväll är ju trots allt idol,hollywood fruar och sen roast på berns :) Växer garanterat fast i min soffa nu i höst med alla dessa tv program :)

//Saaaandraaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0