såå hjärteskärande

Åhh nu har den lille stumpan hållt på att gnälla och skrika i flera timmar det gör så ont i en när man inte förstår vad det är hon vill. Hon har blivit så otroligt gnällig nu om kvällarna det är precis som att min mat tar slut om kvällarna hon vill lixsom äta 6-7 ggr på bara några timmar och då hinner jag ju inte fylla på brösten igen så då blir hon helt förstörd. Som tur väl hade jag pumpat ut lite under dagen så fick ge henne det och nu sover hon ( förhoppningsvis). Har köpt lite modermjölksersättning men tror inte jag vågar ge henne det utan att höra barnmorskarn först , dom vill ju alltid att man ska försöka med amningen så mycket som det går men är ju så svårt att höra och se sitt barn skrika på det viset.. fyy gör ont i hjärtat på mig!...

Flyttningen har iaf gått bra idag, dom hade flyttat så mkt i veckan så var inte så mycket man behövde göra lyfta lite möbler och det var inte allt för krävande. Blivit bjuden på lite kina mat nu av mor och far och det var inte allt för dumt ett bra avslut på denna dagen. 

Igår hjälpte man Helena lite också med det sista med flytten plus att man fick träffas och prata lite girltalk det är alltid skönt det hade man aldrig överlevt utan ! Ska bli så roligt nästa vecka när man ska ut och äta med jobbet, få träffa alla igen. Ibland behöver man nog ladda batterierna som mamma och att få träffa arbetskamraterna är nog ett väldigt bra sätt. Saknar pantertanterna:) <3

Hade tänkt lägga ut lite bilder men tror jag gör det i morgon istället ska nog bege mig till sängen snart med resten av min lille familj!.. <3 Godnatt Godnatt på er!...

//Saaandraaaa


Kommentarer
Postat av: Sussi

ett tips - meja var nämligen likadan i början & ville äta hela kvällarna - prova ge henne napp om ni inte gjort det. Hon tog den direkt & blev tyst. Är ofta bara suget de är ute efter =)

2009-09-26 @ 10:17:30
URL: http://sussey.blogg.se/
Postat av: Sandra

Vi har försökt med napp många ggr och försöker fortfarande men hon verka inte allt för intresserad av den det varar en liten stund men sen spottar hon ut den igen..Så vet inte riktigt vad jag ska göra man känner sig lite hjälplös:(

2009-09-26 @ 10:42:38
Postat av: Sussi

Usch nej det är inte kul alls =( Lust o ses en dag i veckan? :)

2009-09-28 @ 10:46:12
URL: http://sussey.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ja visst det gör jag gärna! onsdag torsdag är ju upptagen men resten av veckan gå det bra :).. så bara säg vilken dag?

2009-09-28 @ 12:31:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0