- 8 månader

hur sjukt det än låter i mitt huvud så är Mika om 4 månader redan 1 år!!! Vart tar alla dagar vägen för någonstans? Snart är mamma ledigheten över och det är dags för min lille Sötnos att börja dagis, en helt ny period i livet! Jaa man ska verkligen njuta av tiden när dom är småå och man bara kan vara hemma och njuta med dom för nu när man ska tillbaka i arbetslivet igen så lär ju dagarna går ännu snabbare och man kommer få se henne väldigt mkt mindre om dagarna... Lär nog kännas den första tiden! Nu ska jag ta henne i famnen och krama om henne ordentligt innan hon växer ännu mer :) Fast inte lätt att ha henne i famnen längre nu ska ju allt upptäckas runt omkring och då är inte mammas famn lika spännande längre kan vara om hon är riktigt riktigt trött så hon kan slappna av en ytterst liten stund annars är det full Speta hela dagarna! Det är ingen bebis längre utan mamma lilla flicka!!


Några timmar gammal..


Idag! ♥

Kommentarer
Postat av: Anna

Godingggggggggggggggggg

Ge henne en puss från mig...

2010-04-20 @ 22:43:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0