- dagarna försvinner

Blir väldigt chockad för varje dag som går, berättade ju bara häromdagen att Mika hade ställt sig upp mot korgen men trodde ju inte att det skulle gå så snabbt att nu helt plötsligt ställer sig upp mot allting hon kommer åt ! hon har t.om. försökt förflytta sig från bordet till en "fotpuff" vi har, jösses säger jag bara ! hur snabbt ska det gå? tror verkligen hon är i en ålder nu där allt ska hända på en gång och det gör mamma Sandra lite smått förvirrAD! det handlar ju bara om dagar så upptäcker hon ny saker hon kan göra och det räcker inte ens dåå med att man har ögon i nacken för det går ju bara på sec. så är hon ur rummet och hittar på jävelskap:) svetten rinner i pannan dygnet runt!! Fast tycker det är så oehört skönt nu när hon kan äta det som vi äter (det mesta iaf) slipper göra 2 middagar och att sitta där och äta som en liten familj och se hennes lille leende för varje tugga Ett Riktigt Guldkorn i vardagen!!

Jaa dagarna försvinner en för en, och sommaren närma sig med storsteg och som
sagt så är planerna många och det kan hända att det har tillkommit planer som är av lite större variant och det känns så oehört rätt och jag hoppas att det inte är bara som jag känner utan att det kommer göra allt lite lättare.. det kommer bli en stor förändring men ibland kan det behövas ändras lite i livet! Vi får väl se vad tiden visar, isf är det ju lixsom ödet ifall allt nu bara klaffar.. då är det ju bara att hänga på!

Fick ta en paus mitt i bloggandet av ett telefonsamtal så nu vet ja inte riktigt vad jag var?? Hmmm.. glömde bort allt ja tänkte skriva! men kan väl berätta lite om helgens händelser för Fia min vän kom ju hem i torsdags så var ju tvungen att fira detta påå något vis så blev en liten återträff med lite gamla godingar från Torsås, så blev att prata gamla minnen hela kvällen plus att svänga lite rumpa på olearys på nattkvisten! Var en mkt trevlig kväll har inte haft så roligt på länge faktiskt! var såå trött egentligen för skulle ju babysimmet på eftermiddagen så åkte ju ända från Kalmar för att åka på det sen när man kommer fram så var det inställt så hade ju åkt helt i onödan! hade ju stressat så på dagen för att hinna också så man var ju helt slut när man kom fram, fast alla skulle bada ändå så jag och Mika tog oss också ett litet dopp blev ett eget litet babysim man hade ju ändå åkt hela vägen och Mika uppskattar ju det så mkt så varför inte! Var ju även och tittade på koutsläpp på lördagen och lovar att Mika var lika viiild om inte mer viiild än korna och sprattlade och tjoade för fullt när korna sprang där på åkern hahah var verkligen så roligt att se :) har ju tyvärr inga bilder att bjuda på idag eftersom jag glömde köpa batteri till kameran så får spara det till en annan gång! Mitt huvud är lixsom inte riktigt vad det brukar vara och idag vaknade den lilla vid halv 7 och var stört pigg så det har väl också gjort att man inte riktigt är med idag som mina vänner blev lidande av idag när vi käkade våfflor och tog en skön promenad på Saltöö men det är ju tur dom accepterar mig som jag är :) men ni får nöjaa er med ett litet flummigt inlägg idag för det är väl lika bra att man kryper till kojs snart så man orka med Mikas tempo i morgon igen :))

glömde ju nämna att Mika nu har somnat vid 7 varenda kväll nu när börjat ge henne 2 mål mat om dagen plus att hennes förkylning nästan är borta så skönt om dom rutinerna håller i sig ! visst man får vara uppe med tuppen men man får en massa saker gjort dom dagarna iaf det är alltid något positivt!!

Godnatt på er vilka ni nu är :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0