- dagens händelser

Inga större händelser har inträffat idag, varit en riktig latis dag! skönt när man är hemma hos mor och far och hälsa på kan man bara ligga i soffan och vila ut sin gamla kropp=) nemen skämt åsido kan vara skönt och slippa att göra allt vardagliga som man känner att man Måste när man är hemma.. Mika sov ju nästan 3 timmar idag på förmiddagen måste vara förkylningen som tar lite på hennes energi, fast just nu verkar det inte vara något fel på hennes energi Powernapen som hon tog i bilen på vägen hem tog nog ut sin rätt för nu vill hon verkligen inte sova, istället reste hon sig upp för 1 gången mot korgen här hemma bara för en stund sen och mamma Sandra hann inte fram med kameran=) Ska lyckas nästa gång jag lovar!  Vet inte hur många kort ja kommer ha på henne när hon har blivit 1 men det är ju ett par stycken, det kan jag ju lova! Tänkte på det innan idag när vi skulle hitta ett student kort till min bror, blir ju lite sämre med fotograferingen när det är andra barnet men till Mikas student lär jag ju inte ha några problem med att hitta ett kort iaf Framtids planer men lite roligt att tänka lite längre ibland=).....



Promenad i solen


Badning


Plus ett avslut med en pizza

En vanlig dag ur En Pagmert/Andersson Familj :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0