- det närma sig

Har jag varit saknad? ALLA mina ca 20 läsare måste ju ha fått lite panik nu när jag inte skrivit på ett tag :D Men så är det med småbarnslivet man hinner inte riktigt med allt som man vill, plus att när Johannes är hemma blir man riktigt dålig på att sitta vid datorn då vill man ju försöka ta all tid som finns för att umgås! Sedan har ju Mika varit på ett hemskt humör nu sista tiden men får väl skylla det på hennes förkylning som hon har haft några dagar nu! Hon blir så gnällig och kan ju inte sova eftersom hon störs av hostan så fort hon somnar så fick verkligen känna på en vaken natt i fredags, har t.om. fått låta henne sova i bilbarnstolen så hon kan sitta lite upprätt annars börjar hon hosta och blir väckt gång på gång.. Man tycker ju så synd om henne så får ju lite små panik när hon bara skriker pågrund av att hon egentligen är så trött och bara vill sova huuu men det går ju över som allt annat..Har nog blivit lite bekväm av att hon sovit hela nätterna nu de senaste månaderna så man blir ju övertrött så fort man störs i sömnen kan ju tänka mig hur jobbigt det blir sen när man ska börja jobba också samtidigt, nu hinner man ju ändå vila upp sig lite på dagarna ifall natten har varit tuff men det är ju perioder som går över för det mesta!

Nu har man fått inviga grillen också 2 ggr t.om. :) Grillade lite kött med vännerna i fredags det var något fruktansvärt gott!! Bara doften när man tänder grillen ger ju en extrema SOmmar känslor, men nu är det verkligen pågång varit några sköna dagar nu och det kommer bara fler och fler! Sommaren har ju en del roliga händelser att erbjuda och det tackar man inte nej till när man har suttit inlåst ett par kalla vinter månader så Njuter man ännu mer att få vara sysselsatt och denna sommaren blir det ju med vårt lilla tillskott! Ska bli hur underbart som helst att få hitta på en massa bus med familjen och alla vänner också då förstås!
Neee tror faktiskt jag ska gå in och ta tag i tandborsten och sedan krypa ner i sängen och hoppas på en hel natt för det behöver jag verkligen nu annars slutar nog mitt huvud snart att fungera!
Få ju avsluta med lite bilder på Mika från de senaste dagarna! Hon går ju extremt snabbt framåt nu hon sätter ju sig upp själv, plus att hon börjat ställa sig på knäna och försöker trycka ifrån med fötterna så det där dröjer nog inte länge förrän man kommer in och se hur hon står i sängen. Ska ju ha 8 månaders kontroll på onsdag så blir intressant och se hur långt hon har kommit i utvecklingen men tror inte det är några större problem hon är ju min dotter:) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0