- Hela familjen samlad

Ja idag kommer resten av familjen hem :), lite överraskningar har han med sig hem också undrar vad han försöker fjäska för? :)Snart är jag klar med min storstädning också (mkt intressant!) Skönt att har det gjort iaf så nu kan vi bara koppla av och mysa hela helgen.. Ska försöka ta tag i altanen nu idagarna ifall det kan bli någon fin dag snart igen.. Inhandla lite dynor till utemöblerna och plantera lite blommor så är man redo för en massa grillkvällar framöver!! Lille Mikis ligger och ta sig en tupplur så får väl göra det sista och hinna göra mig iordning själv också tänkte jag man få passa på när björnen sover :)
Hann faktiskt beställa lite foton igen igår så snart kommer det en tjock hög i brevlådan igen, kommer ju inte räcka med en bok när jag är färdig men är ju alltid roligt att ha en massa minnen!

Sett Harrys nallen? Inte många som har en sådan:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0