- kvällning

Vet inte riktigt vad jag sysselsatt mig med idag men dagen har sprungit på ändå tycker jag, fick ju sova ända till klockan 9 Mika vaknade vid 6 och hade tappat nappen och sen somnade hon om, blev väldigt chockad när jag vaknade och såg att klockan var 9 var inte igår hon sov så länge! Men det var väldigt tacksamt var ju helt slut igår så behövde verkligen få sova ut lite.. Tur man har en snäll dotter:) Tänkte jag skulle försöka hålla henne lite vaken i kväll men det gick inte hon somnade redan för en halv timme sen så får hoppas att hon sover hela natten nu eller blir det tidig morgon.. Idag hade det ju varit en riktigt bra grill kväll har varit riktigt behagligt hela dagen, men är ju inte särskilt kul att grilla själv så får väl vänta till min andra hälft kommer hem igen..

Vår Vår Vår!!

Hade fått en liten överraskning i posten idag inte till mig då men Mika:)

 
Undrar vad det kan vara mamma?

 ETT PÅSKÄGG!


En mkt nöjd Mika och en Mkt nöjd mamma, så fina grejer skickade från farmor och farfar :)

Jag som har letat efter en fin mössa överallt och så får man en skickad på posten, från P&P också det tackar man ju inte nej till precis och Mika verkade mkt glad :) Tänkte jag skulle försöka sätta mig med Mikas bok i kväll och klistra in lite bilder, man kommer ju aldrig till skott.. Har tvättmaskinen på högvarv också har smygstartat lite med vårstädningen, behöver rensas ut och städas överallt känns det som, så får ta lite i sänder nu om dagarna! Ska ju försöka sälja lite grejer på loppis också så slår man 2 flugor i en smäll.. Duktig jag är va?:)
Får väl avsluta med lite bilder på min Älskling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0