- Påskhelg

Var länge sen man fick sitta mitt i solen och ta sig ett glas rött men det ögonblicket har jag fått njuta av idag! Inte dumt alls! Det är verkligen som man riktigt känner att ENERGIn laddas på igen! Njuter verkligen av att känna mig så glad igen, skulle ta ett JÄVLA  tag innan man fick känna så igen men nu tusan så är livet pågång igen!! Det går väl upp och ner är väl bara att acceptera och bara ta sig igenom, helt plötsligt så kommer det bättre dagar och då är det bara att börja om från början och glömma allt som ha hänt!! Måste verkligen lära mig att inte krypa under täcket, det hjälper ju inte mig alls! Tråkigt nog så har man en svag själ men tror den växer hela tiden med hjälp av alla erfarnheter man går igenom här i livet och man blir kanske äldre och klokare :) Utan den vänskapskrets och familjen man har så hade man ju aldrig klarat allt som har hänt dom ställer ju upp så fort det är något och verkligen mer än dom behöver, hade ju aldrig kunnat föreställa mig att den dagen jag steg innanför jobbet för första gången att det där inne skulle finnas människor som är vänner för resten av mitt liv, iaf vad jag hoppas:)

Om en stund blir det lite påskmat här hemma hos mor och far, själv tycker jag påsk är lite överskattat förstår lixsom inte riktigt grejen?! Men kan tänka mig destu äldre Mika blir så blir det nog lite roligare! Måla lite påskägg och greja med påskris m.m ja det ser man faktiskt fram imot (VEt i tusan hur det stavas) =) Hon är ju såå goo nu, hon är ju så med hela tiden och skrattar och pratar på hennes egna lilla vis då förstås! Det är ju egentligen nu man skulle behöva all mamma ledighet:) Var på SKälby idag här i Kalmar som är ett ställe som dom har massa djur på och lite strö område m.m Hon blev ju helt överlycklig när hon såg alla grisar,kaniner,hästar och kor M.m:) Man blir ju så lycklig av att se henne uppskatta det man gör för henne, helt underbar är hon!! Fick smaka våffla för 1 gången också inte jätte omtyckt men det gick ner det också.. Vet inte varför med det ser ut som hon äter citron så fort hon äter något hon inte ätit innan:) ♥

Blir nog en trevlig kväll iaf Anita kommer ju också hit om en stund och äter och dricker lite vin så mysigt att umgås med denna människa! Man har ju mycket gammalt och prata om ifall man säger så.. Tror man aldrig kommer glömma minnerna man har tillsammans, konstigt vad den tiden försvann fort men lever ju kvar i minnet:)

Glad Påsk på er alla!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0