- Trött och ensam

Helt slut är jag verkligen känns inte som jag har sovit ordentligt på flera nätter plus att man har jobbat för första gången på 8 månader idag även om det bara var 7-16 så räckte det verkligen! Ska jobba i morgon också, passade på nu när det är påsk också så blir det lite extra pengar, och min lilla Darling är hos mor och far..SAKNAD är bara förnamnet på vad jag känner nu! Förstår inte hur det ska gå när hon börjar dagis,men det är väl lika bra att vänja sig.. Det var ju inte precis igår men var hemma helt själv utan någon i familjen är här, känns väldigt konstigt!! Tänkte igår när jag kom hem och satte mig i soffan och allt var precis knäpp tyst och jag visste inte riktigt vad jag skulle sysselsätta mig med, vad gjorde jag innan Mika fanns i mitt liv?  jag måste haft väldigt mkt tid över :) Visst ibland är det skönt att få lite tid för sig själv och rensa tankarna och kunna göra lite vad som faller mig in , nu har man ju inte någon karl här hemma som gnäller heller, man få passa på att njuta lite:).. Fast har ju ingen särskild energi idag så blir nog inte mkt gjort ändå, har däremot blivit bjuden på tacos hem till Nadja och Rasmus och det tackar man ju inte precis nej till! Dom är för underbara tänker på mig jämnt! <3

Huu sitter här och gäspar för fullt blir nog verkligen tidig sänggång för min del om jag ska orka en arbetsdag till:) Lär garanterat uppskatta min sista ledighet här nu innan man börjar på allvar.. Sedan dröjer ju det ett tag eller väldigt mkt längre än ett tag innan man blir ledig såhär lång tid igen:)!

 

 Unnade mig en öl igår på Nivå med mina kära vänner:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0