dagis dags..

Idag var det dags för 1a dagen på dagis för lilltjejen, var mest lite information och så fick Mika krypa runt och upptäcka och det verkade inte vara henne emot :) tror detta ska bli jätte bra! känns bara som man börjar ett nytt kapitel i livet, nu ska man inte vara hemma längre utan nu blir det bara att njuta av varandra när man är lediga istället huuuuu får nästa en tår i ögat känns ju som man aldrig kommer hinna se varandra! Har suttit och kollat lite på schemat och några gånger kommer det faktiskt bli så att Johannes kommer hem en torsdag sen börja jag jobba helgen på fredagen hur roligt kommer det bli?! Hans 2 veckor kommer nu kännas ännu mindre! jaja vad ska man göra?? Det rör även ihop sig på dagis också när Johannes är hemma för då få ju inte Mika vara där så kommer ibland dröja 2 veckor innan hon är på dagis igen och man är ju lite orolig hur hon kommer ta det, men får väl ta det med tiden...

Hon var trött nu ikväll min lilla tös tror hon ha sovit 40-50 min idag, trodde hon skulle sova jätte länge när hon kom hem från dagis men inte det.. sen har hon inte velat sova mer idag! Men hon har iaf inte varit mer gnällig än vanligt:) Hon låg här och mös med mig på soffan och upptäckte att hon kunde göra pruttljud när hon blåste på min arm såå hon skrattade såå gott varenda gång :) så sööt är hon min ÄNGEL!! Hon gör mig så lycklig så det inte är klokt :) även när hon under kvällens gång hann riva ner 2 blomkrukor :) haha




Min klätterapa :)


ne nu ska jag låta mig sjunka ner lite i soffan och bara njuta en stund innan det är dags för sängen snart igen:)

GODKVÄLL PÅ ER!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0