kort kort kort

Idag blir det inget långt inlägg känner att jag inte har särskilt mycket att informera er om! En liten liten nyhet är väl att jag lämnade Mika för första gången idag på dagis 1 timme fick det bli och det hade gått jätte bra som jag trodde :) Hon grät inte ens när jag gick :) Så länge fick jag gå en runda på staden och "råkade" inhandla lite nytt till min lilla tösabit såå nu gör det lite ont i plånboken men men den fylls väl på snart igen så :) Efter dagis gick vi hem till Fridha och mötte även upp Helena och lille Noel så blev en till runda påå staden och lite fika nere i hoglandspark såå har varit en mycket mysig dag!! Visste ni att dom hade langos i Hoglandspark? upptäckte detta idag och jag som är en otrolig langos-älskare blev glatt överraskad :) såå där kommer det nog bli ett och annat återbesök :)



Vår vänskapskrets ökar hela tiden :) ♥

Ikväll är det tyvärr en sådan jobbig kväll, blir såå avundsjuk på alla andra som hela tiden ha någon där! Det är inte så lätt att ha allting själv och behöva ha allt ansvar på sina axlar jämnt! Sedan är det inte kul att inte kunna dela allting som händer med någon halvt ensamstående ja! usssch ja! Det ända man kan göra är bara att klaga och gnälla för man sitter ändå i samma situation hela tiden....................

Det får vara bra för idag känner jag lite positivt och lite negativt hör väl helt enkelt livet till!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0