Lek & Bus

Tror hon kommer trivas bra på dagis min lilla tösabit, idag var vi med och åt mellanmål sen bara lekte hon och tittade på alla barn det var tillräckligt intressant för henne :) Hennes ögon var stora som jordglobar när hon såg alla barn springa omkring såå söt var hon :) Trodde inte hon skulle klara hela dagen för hon sov bara ca en timme idag på dagen innan vi skulle bege oss in men hon var så pigg och glad :) var som hon gick på sparad låga! så har blivit lång dag idag från 12 till att hon nu ikväll somnade vid 1930 som en stock kan man ju lugnt säga.. Lär nog inte höra något av henne förrän i morgon bitti! Det är ju mycket att ta in för det där lilla huvudet, tycker det är mycket att ta in för mig så kan ju bara tänka mig hur det är för henne, såå kanske blir lite tidigare kvällar nu framöver! Har fixat lite namnlappar som jag kan sätta på hennes kläder, hittade jätte fina på namnlappar.se man bara stryker på dom sen skulle dom tåla tvätt o.sv. så det fick det bli:) Sen råkade jag nätshoppa lite igår också hittade världens sötaste skor till Mika så kunde verkligen inte låta bli! Det är ju så svårt att hitta skor till dom där små och Mika är inte ett stort fan av skor hon plockar av sig dom X-antal varenda gång så vet inte vad hon ska ha på sig! plus att nu när hon börjat stappla lite så är det svårt att veta vad som är lättast så får väl se om dessa funkar :)


Mammas Sandras shopping begär är lugnat för en stund :)

Fick besök av min vän Sara och hennes lille vovve Dexter en stund idag, så nu är min lille Rockyy helt slut dom har nog busat konstant i 4 timmar så nu lär dom sova gott i natt :) Mika busade såå gott med Sara blev lite chockad eftersom hon varit så mammig den senaste tiden men idag gick det allt bra :) Förstår inte hur hon orkade men det var energi kvar i den lilla människan :) såå roligt när hon är så glad och nöjd det gör allting lite lättare och man orkar genast lite mer för vem får inte energi av ett barn leende och skratt det går ju rakt in i hjärtat ♥

Nu blir det lite bilder från dagen sen får vi se om vi hörs i morgon :)



ha du hittat mig mamma?:)


( PÅ DAGIS )
En sådan här önskar jag mig mamma!!

GODNATT GODNATT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0