måndag igeeen

Jaa denna helgen kändes inte lång precis gick fort som attan,firade ju min lille tös i fredags ändå om dagen började med att hon kröp in i våran sängram och skaffade sig en fin blåtira så var det ändå en bra dag :) Vi var ju först på dagis vid 9.30 fick vara med en halvtimme ungefär sen var det dags för mamma att bege sig och lämna henne en stund kändes lite hemskt på hennes 1 års dag men allt gick så braaa, såå är en riktigt stolt mamma! Kom på mig själv med att sitta med telefonen i handen under hela tiden( ifall jag inte skulle höra:) ), men vet ju att dom ringer om det är något men allt hade gått bra hon ätit jätte bra och somnat på en kort stund sen ringde dom mig när hon vaknade så jag fick komma :) Kändes så konstigt att gå runt på stan och sitta och fika utan att Mika var med men man få väl passa på att njuta lite istället av att man kan sitta och prata med sina kära vänner lite i lugn och roo! Men ens mammas hjärta gör ändåå lite ont när man lämnar bort henne men är såå glad att det än så länge värka gåå riktigt bra! Fick ju ett till paket inhandlat till min lilla 1 åring också, hittade ett sådant stort pussel i gummi man lägger på golvet hon värka inte riktigt förstå hur det ska gå till men det kommer ju :D

På fredagskvällen kom mor och far hit och grillade lite och Mika fick ännu fler paket, ska ju fira henne på "riktigt" nästa helg men det fick bli ett mini firande iaf :)





Hon tyckte om att fylla år iaf :)

Hon fick ett pippi tält av mormor och morfar :) Det tog ett tag att komma på hur detta skulle sättas upp men tillslut så fick morfar göraa en insats :)




Påå lördagen fick det blir storstädning här hemma var verkligen behövligt så nu behöver jag inte göra någon större städning inför kalaset nästa helg och det känns rätt skönt för tycker denna veckan är väldigt fullbokad! Tycker det var länge sen man hade så mycket framför sig var lite skönare när man var helt ledig så man kunde ta dagen lite som den kommer men den tiden är snart över huuu kännns bedrövligt att skriva det och tänka det men det är bara att acceptera!! Hade kunnat vara hemma myckettt längre :) Det är ju såå mysigt att få umgås med Mika nu om dagarna hon är ju en liten person nu ju hon är ju med på saker och ting :) fyy vill intee!!! iaf så fick lördagen avslutas med att mina tjejer kom hit och gjorde hemlagad pizza och det var välförtjänt när man kämpat så hela dagen!

min lille tröttiss :D Kan lova att jag för det mesta få väcka henne när vi ska upp till dagis kan ju inte ens tänka hur det kommer bli när hon måste upp vid 0530 när jag börjar jobba vid 7.00 :D Blir en utmaning :D

Fick väcka henne vid 0830 idag när vi skulle upp till dagis men har inte så mycket att berätta om denna dagen för var samma sak som i fredags allt hade gått jätte bra så förhoppningsvis gör det de i morgon också! Ska vara där nu varje dag mellan 0930-1400 förutom onsdag sen är inskolningen klar! På onsdag är det istället dags för 1 års kontroll så är ju som sagt något varje dag :) Ne nu ska jag titta klart en stund på tvn sen blir det läggedags för min del också! Mika måste ju ha fått sin trötthet från någon :D♥

- Min gåva till Mika som varar för alltid!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0