Snart slut......

Här är jag igen! Mitt bloggande går lite i vågor kan man ju säga, ibland orkar jag helt enkelt inte eller kretsar det massa annat i livet så man har helt enkelt inte tid! Men ikväll kände jag faktiskt för att sätta mig ner och skriva några rader så får väl se om det kan bli lite mer upprepande :) hade egentligen behövt ta tag i alla mina bilder har en stor hög med kort som ska sättas in i album plus en massa som ska flyttas över till skivor och samtidigt några som ska framkallas men har ännu inte hittat någon energi till detta såå får väl bli en annan dag som vanligt!! Jaa nu närma denna sommaren snart sitt slut iaf med ledigheten och allt annat som hör den till! Det är ju dags för allvaret, så i morgon ska Mikas inskolning på dagis börja sen är det i 2 veckor sen börjar jag jobba igen, känns inte särskilt lockande just nu... Känns som man aldrig kommer hinna träffa sin familj längre ju men man måste ju ha pengar så det är bara att ge sig in i leken!! Kommer kännas så konstigt att lämna henne nu till att börja med kan jag tänka mig men det går ju säkert över.. Tror verkligen hon behöver umgås med lite barn och få utlopp för all sin energi hon har inom sig :) Hon har varit väldigt mammig och gnällig sista tiden vill inte sitta i barnstolen,barnvagnen eller vara på golvet/famnen så man blir lite smått trött ibland:) Hennes utveckling går iaf framåt hela tiden hon har gått 5 steg, klättrar upp överallt, följer med i vissa sånger, diggar musik och säger mamma,pappa,vovve osv.:) Såå roligt är det när det händer såå mycket saker med henne nu! hon är ju verkligen en liten människa nu och ingen bebis! Hon fyller ju faktiskt 1 år om mindre än en vecka så då har hon gått över bebisperioden, nu är hon min lille tjej:)



Har lagt ut en massa bilder på facebook så dom som vill titta ha säkert redan gjort det där :)

Har iaf haft en trevlig sommar med bad,sol och massa grillningar! fick ju 2 underbara veckor på Gran Canaria med min lille familj också och det var värt varenda krona.. Mika var så duktig på flyget både hem och ner hade verkligen föreställt mig det värsta men det gick jätte bra, hon bara klättrade framåt tillbaka :) Nere på Gran Canaria var hon också jätte duktig, okeyy men kan inte förvänta sig en jätte avkopplande semester när man har en 1 åring men man fick ju göra det bästa av situationen när hon inte alltid var tillfreds så det löste sig det också:) Så kan absolut inte klaga på denna sommaren få hoppas man kan få njuta lite till innan det helt är över!



Var ikväll och hälsade på Helena och Staffan med deras lilla nytillskott Noel!! Han var såå sjukt söt! bebissjuk svar ja:) plus att det är något speciellt att se någon som precis ha blivit mamma, det riktigt gnistra i ögonen på dom! man är såå fylld av lycka och stolthet så det går inte att beskriva.. det är så roligt att få se sina vänner uppleva det! sen är det ju fler på väg såå man är omringade av bebisar snart huuuuu Johannes få nog passa sig snart ;)



Den trötta, stolta nyblivna mamman :)

Nehe nu börjar det klia lite i ögonen, är ju uppgång tidigt i morgon ocksåå så får väl krypa till kojs! Får se om jag kanske få lite mer bloggsug nu :)

Godnatt på Er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0