Bliir inte riktigt som man tänkt sig....

Här har tiden stått stilla, inte riktigt som min vardag. Hade verkligen fullt upp förra veckan var saker varenda dag men det är ju skönt så inte dagarna känns så långa. Var späännande när man kom hem i onsdags och inte kom in genom dörren var säkert  3 dm snö över hela trädgården så det var ju bara att ringa sin far och be han komma och hjälpa mig skotta. (Som dom få ställa upp varenda gång Johannes är borta ,är ju konstigt nog alltid något). Ja till slut kom jag in iaf, hade lite middag hemma för mina vänner hade förberett en smörgåstårta kvällen innan som vi mumsade i oss inte dumt alls:D Ja innan det var jag ju och vägde Mika och hon fick sin 6 månaders vacc. gick jätte bra hon gnydde till bara Mammas duktiga tjej!! Var ju även en kontroll på henne så hon hänger med i utvecklingen och det gjorde hon ju såklart!! <3 ja och på torsdagen var det dags för lönesamtal och träffa mina kära arbetskamrater. Lönesamtalet vet ja inte hur det gick redigt, varenda gång innan jag ska ha det så tänker ja på en massa saker jag ska säga på de olika punkterna men sedan när jag sitter där är det precis som jag blir stum och kommer inte på ett dugg :D Sedan när man inte varit på jobbat på flera månader så hänger man inte med riktigt får väl ta igen det sen. Men ska väl inte vara så gick ju över förväntan ändå tycker ja. På fredagen var det fullt hus hemma hos mig Ellike kom och hennes lille pojk Viggo som också är född förra året, dom är så söta ihop nu när Mika är mer intresserad :), vi satt och studerade dom i evighet kändes det som! Sen var jag och hämtade Anita på kvällen så det blev lite tight med sovplatser men det löste sig till slut! Var mycket trevligt iaf, sitta och prata en massa gamla minnen tror inte vi stängde ögonen förrän 3 på natten men var en liten Viggo också som vaknade vid 1 och sen ville han inte sova mer. Tror ja ha blivit för bekväm av Mikas sovrutiner så var helt slut sen när jag vaknade ännu en gång vid 6 på morgonen när han vaknade igen:D.. Men det gick bra ändå fick ta igen det på lördags natten.

Och nu är det måndag igen, har suttit hela morgonen och ringt försäkringskassan trevligt när man ringer dom och få kö plats 234 då vet man att man få sitta med luren i örat ett tag. Satt igår kväll och skulle räkna ut för Johannes pappaledighet och sedan förlänga min, tror jag blev fyrkantig i ögonen sen för jag är så fruktansvärt svårt att veta hur vi ska lösa allt detta? Hur vi ska göra för att vi ska kunna vara hemma ett par veckor tillsammans i sommar ? Orka inte förklara allt här för det skulle ta ca 2 sidor till och är väl inte av något större intresse så tror jag lämnar det!

Har inga bilder att bjuda på heller eftersom jag inte "hunnit" köpa batteri men får väl fixa det idag!


Kommentarer
Postat av: Sussi

Hur mycket vägde hon nu? =)

2010-02-08 @ 18:47:54
URL: http://sussey.blogg.se/
Postat av: Sandraaaa

Hon vägde 7830g hur mkt väger Meja nu?

2010-02-09 @ 11:26:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0