Hoppaaas

Vet inte vad som hände med mitt inlägg igår, blev helt konstigt när jag hade lagt upp det. Bilderna flyttade sig och blev understrucket på vissa ställen, det gick inte och ändra heller Mkt mysko! Får se om det blir bättre idag. Var tänkt jag skulle åkt hem idag men funderar på ifall ja ska stanna tills morgon bitti usch jag är så fruktansvärt sällskapssjuk, men så fort ja kommer hem sen brukar det inte bli så farligt eller så tycker jag det är hemskt! Ja det är bara fortsätta klaga och gnäla för någon annan lösning kan jag inte se på det här! Får väl se om vi kanske ska försöka flytta in mot staden så är det lättare att ta sig någon stans och helst eftersom vi måste ha Nattis dagis inne i stan, annars blir det ett väldans farande. Uschh tycker jag bara ältar och ältar!!  Tycker jag alltid bli lite OFF så fort ja blir själv igen, så typiskt mig också att låta mig sjunka så lågt istället för att ta tag i saker och ting. Lättare att dra täcket över huvudet och bara tycka synd om mig själv och låta det bli hemresa för Johannes igen.
Nee ska försöka hitta på lite saker och har ju faktiskt lite att göra denna veckan så det ska nog gå denna gången också, ska ju först på kontroll med Mika i morgon se ifall hon gå igenom besiktningen:). Sedan på kvällen har jag bjudit hem mina tjejer på middag nu är bara problemet vad jag ska bjuda på har suttit och funderat hela morgonen men kommer verkligen inte på något???.. Får väl kolla lite på nätet och se ifall man hittar något gott. På tal om gott så fick jag min mor att göra kroppkakor igår, så ännu en gång fick man uppleva den där gravid känslan:).. Det var inte alls dumt! Krävdes lite övertalning men tillslut gav hon med sig:)
 <------ Var bara tvungen :D

På torsdag ska jag till jobbet på lönesamtal, trodde inte jag skulle ha något eftersom jag är mamma ledig men ändrade planer. Så får se om man få några extra slantar i fickan! Hade ju inte suttit fel precis i dessa tider! Tänkte jag skulle åka in lite tidigare så jag kan umgås lite med mina kära arbetskamrater måste ju erkänna att jag saknar dom en del:).. Har nog aldrig varit med om en arbetsplats där man kan vara sig själv till 100% finns nog inget man inte kan dela med dessa kära människor! Som jag har nämnt innan så är det precis som att ha 12 mammor till och det är de verkligen! Om det blir nu som jag och Johannes ha pratat om så blir det troligen att jag börja jobba igen den 1 maj och Johannes blir hemma från 1 maj till slutet av Aug, tills Mika börja på dagis. Har inget emot att jobba och jag gör det ju mkt hellre när jag vet att jag får ha min Johannes hemma hela sommaren.
Plus att jag vill försöka spara lite föräldrar dagar tänkte ja om jag skulle börja gå in och börja jobba någon enstaka dag nu i feb,mars är ju roligt att ha dom dagarna i framtiden också.

   

Var igår när vi var på staden, Mika har ju börjat sitta i sittvagnen och det är hon väldigt nöjd över då kan hon sitta och kasta ut nappar och bitringar över hela affären så mamma sen får springa runt och leta efter dom :D Så roligt nu när hon är så med och vill vara med och titta när man är iväg! <3

Köpte bara en skjorta på gina(ja den skjortan alla har:)), leggings och ett par öronhänge. Kunde faktiskt motstå att inte handla något till Mika, hon får nog använda allt hon har nu först :)..

    

 <---- Poooose :D



 <--- min andre älskling:)..


Kommentarer
Postat av: sofie

Lilla Rocky så stor han har blivit :) Minns när han bara va en lilten liten valp :)

Postat av: Alexandra

Åh hon är så söt lilla Mika! vi måste ses Sandra!!=)

2010-02-02 @ 22:43:32
Postat av: Sara

Posen måste hon bara ha lärt sig av mig asså;)haha. ska bli myyyyys imon:)ses dåååå!

2010-02-03 @ 00:06:13
URL: http://schneckan.blogg.se/
Postat av: Amanda

Så söt!

Vad stor hon har blivit:)

2010-02-07 @ 23:42:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0