Jag får liksom ingen ordning......

Just nu sitter jag och lyssna på en massa Lars winnerbäck, så skönt när Mika har tagit sin förmiddags lur och bara sätta sig ner en liten stund för sig själv och lyssna på en massa musik. Det finns nog inget annat som får mig att varva ner så mkt som det och helst med Winnerbäck, tror inte det finns en ända låt som jag inte tycker om. Alla gamla låt har verkligen så mycket minnen med sig både glada och andra lite tråkigare. Konstigt att vissa saker kan gnaga fast sig så hårt efter så lång tid, att känslor man kände just dom dagarna kan komma fram bara man lyssna på vissa speciella låtar.Tankspridd :) Undrar när jag får gå på en konsert med honom? Varje gång man har haft möjligheten så har det alltid kommit annat i mellan. Får se om man kanske får en chans till det i år!
Ikväll ska jag faktiskt gå ut och ta en öl med Anita, jag tycker faktiskt själv att jag är värd det. Ska bli riktigt roligt så då blir det väl en massa gamla minnen där också :).. Vet iaf att jag får trevligt, det får man alltid i Anitas Sällskap:D... Nee nu ska jag fortsätta lyssna på lite musik innan snäckan vaknar och vill ha lite mat :)

Ha En Bra Dag ///Saaandraaaa


Kommentarer
Postat av: Sara

håller med dig fullständigt, man kan inte tröttna på lasse! han är såå bra, både text o musik<3 Men ja, du måste gå på hans konsert, jag rös under hela showen! Sååå myyyys! Hörs i dagarna snoffsan:) Pussss

2010-01-13 @ 20:48:30
URL: http://schneckan.blogg.se/
Postat av: sofie

så fin du har fått bloggen :)

2010-01-14 @ 02:56:18
URL: http://sofiedianamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0