Kreativ






Dessa väggtexter beställde jag i går, den 1a är tänkt att jag ska ha ovanför fotot på mig Mika och Johannes som jag ha förstorat upp och köpt en fin ram till. Tror det ska få plats i vardagsrummet, kan nog bli riktigt bra:).. Den 2a ska jag ha i hallen ovanför en lykta som jag inhandlade på Ikea, blir nog bra det också få jag hoppas!.. Funderade ifall jag skulle beställa Hund och Katt och placera ovanför deras matskålar hade nog varit lite häftigt, får väl suga på den karamellen ett tag till :D.. Sitter även och fundera på ifall jag ska inhandla mig en digitalkamera behöver ju inte var något överdrivet dyrt bara så jag kan ta lite bilder, är ju nu man behöver det! Hade velat ta kort på Mikas små grimaser hon har börjat med, hon rynkar ihop hela ansiktet och gnäller samtidigt men upptäckte att det var lite vasst i munnen så tror det börjar komma upp en liten tand så kan ju mkt möjligt bero på det. Hon är väldigt gnällig nu för tiden också så är nog något som stör henne, om man tar något från henne som hon håller i som börjar hon storskrika, precis som det vore världens undergång:) Tror den lilla flickan har börjat få en liten vilja! likadant när man ska byta på henne hon blir totalt vansinne när hon inte får lägga sig på magen så varje ombyte är en kamp:D Trodde det skulle hjälpa med mobilen hon fick av farmor och farfar i julklapp men det verka inte vara ett dugg intressant!

Idag är det dags för babysim igen ska bli så mysigt. Så ska snart ge mig av från mamma och pappa lär väl ta en stund att köra i detta vädret. Sen efter det ska man hem till Sara och Gustav på middag och lite tv-tittande anta ja:).. Så det blir garanterat en trevlig fredag!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0