Natti Natti

Har precis fått mitt lilla frö att somna efter har blivit dragen och nypt i hela ansiktet i ca en halvtimme:) Hon har verkligen börjat undersöka precis allting som hon kommer åt. Det är verkligen intressant och se hur mkt som händer bara under ett par veckor. Johannes brukar alltid märka någon skillnad när han kommer hem sen händer det alltid något under tiden han är hemma, väldigt fantastiskt att se. Fast är väl mest jag som blir så över glad för bara små små skillnader jag ser medans Johannes kanske inte tycker det är särskilt märkvärdigt :D.. Men det är väl så det är att vara mamma man är väl väldigt iaktagen med de små framstegen som sker. Likadant som när det är något som inte riktigt är som det brukar vara, då blir man helt uppspelt och får för sig en massa saker. Det är som t.ex. det här med babybajs jag hade då aldrig kunnat föreställa mig att babybajs är en hel "Värld" :) Ja man kan nästan tror det ibland färg dit konsistens dit lukt dit, Jaa typ strävan efter det perfekta babybajset :) haha nee skäämt och sido men det är mycket man inte visste om mamma livet. Kan inte förklara med ord vilken fantastik känsla det är att få vara mamma, jag älskar verkligen att få ge Mika en massa trygghet och kärlek. Får så mycket tillbaka, vet så väl när hon vaknar i morgon så det första hon gör när hon öppnat de små klarblåa ögonen är att ge mig ett enormt leende. Jag har börjat inbilla mig att hon blir så glad för att hon ser att hon är fortfarande är kvar hos sin familj som älskar henne, så måste det vara :D Det lilla leendet fyller iaf min dag med lycka och en massa energi. Det räddar alla tuffa dagar!!

Har faktiskt fått lite bakat nu i dagarna, gjorde en jätte god äppelkaka igår och pizzabullar idag så har gjort lite annat än att bara legat på soffan. Roligt att fylla dagarna med något. Ska bli så skönt att komma hem till sitt eget på torsdag längtar hem något fruktansvärt. Kommer väl inte vilja se mina föräldrar sen efter detta :).. Bli skönt att få hem min Johannes igen, blir så glad första natten när man ser någon ligga där bredvid mig. avundsjuk på alla som inte behöver ha det på det här sättet, utan hela tiden kan vara 2 st om allt som sker och händer i livet. Man kan ju fråga sig varför just jag blev kär i en Sjöman?.. :D


Fick faktiskt mina foton i fredags så blir att hem och klippa och klistra! Det är några bilder som jag ska beställa i svart vitt också tänkte jag skulle försöka fixa det i morgon så kan jag inhandla lite ramar.
Nu tänkte jag att jag skulle ta mig en liten titt på gossip girl efter ha tittat på Paradise Hotel innan, dessa serier :)
och nu när man började titta på Johan Falk igår också, vill man ju se allihop på en gång. Var ju riktigt bra!! Får se om man orka vänta tills nästa söndag :)..

Godnatt Godnatt Folket!! ////Saaandraaaa




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0