puhhh...

Godmorgon gott folk, fast själv har man inte haft någon godnatt. Hade så rätt i mina misstankar om att min lille Mika var på väg att bli sjuk uppepå allting annat. Nu är hon genom förkyld, hon blir ju så fruktansvärt orolig när hon bli sjuk nätterna blir hemska. Igår kväll somnade hon klockan 22 men efter 1 timme så vaknade hon igen och hade bestämt sig för att inte somna om. Tror klockan var 1 när hon somnade, men efter en halvtimme vaknade hon igen så då var det bara att ta upp henne till mig, när man börjar känna tröttheten krypa på så gör man verkligen allt för att försöka få dom små liven att sova. Visst hon somnade efter en stund men sen har hon bytt ställning x antal ggr i natt. Vet inte hur många ggr jag har fått flytta henne. Sängen vi ligger i är ju max en 90 säng så man har ju inte särskilt stor yta att bre ut sig på. Ibland kan man tro att det är en kickboxare man ligger bredvid mig, hon har verkligen kraftiga sparkar :).. Jaa jösses få hoppas denna förkylning snabbt, kan förstå hur jobbigt det är för dom små liven när dom ska försöka andas med dom där små näsorna när dom är så genomtäppta. Usch tycker så synd om henne! Johannes är ju också förkyld, så blir trevligt att ligga i mellan dom två och bli ihoptryckt från två håll :) jaa jag vet ju vad hon har ärvt det ifrån iaf:) inte någon av dom kan ligga still 2 sec när dom sover. Ibland när man ligger och sover gott kan man få en arm rätt över huvudet Kärlek säger jag bara :D.....

Jahaaa jag undrar vad denna söndagen har att bjuda på, tror det blir en söndag som alla andra söndagar. Alltså bara lugn och stilla. Vet inte om det är jag som har så dålig fantasi eller är det andra som är överambitiösa. :D Fast vissa dagar känner man för att göra en massa saker på en och samma gång medans andra vill man knappt lyfta rumpan ifrån soffan. Känner att jag har blivit fast vid den här 4-kantiga apparaten, börjar mer och mer serier hela tiden, och jag är världens största dokusåpa nörd:D Det styr mitt liv en del:D På vintern är det alltid en massa trevligheter! 

Undrar om man skulle baka lite?? Nu börjar jag bli lite rastlös känner jag :D Något vettigt borde jag ju kunna komma på att göra. Hade jag haft en massa pengar just nu hade jag inte alls haft svårt att komma på saker att göra Ikea t.ex. :D . Januari är allitd tuff när det gäller på den ekonomiska fronten och det gör det ju inte lättare när saker och ting fryser sönder! tröttsamt!!
Nehee nu får man ta tag i detta! ♥

Ha det bra ///Saaandraaaa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0