Rastlös

Mika är inte alls på gott humör idag hon bråkar med sin mamma för fullt, vet inte om det är någon liten tand på gång kanske, hon är över trött men vägra verkligen sova. Hon var vaken 4 timmar nu på morgonen och det brukar hon aldrig vara, men nu har hon sovit en timme iaf. Känner mig lite rastlös idag man har ju suttit hemma hela helgen så känner att jag har lite spring i benen, komma hemifrån hade nog varit skönt för en liten stund. Får se vad Johannes kommer på för något att göra men just nu verka han bara vara inne i något program så där får man inte mycket ifrån!.. Försökte precis nämna en fika hemma hos Sara men han ska fundera och det vet man ju hur det blir med det :D Har en lång väntan framför mig!! :D


Kommentarer
Postat av: Sara

jag håller en tumme, hade varit kul me besök ju! puss

2010-01-18 @ 14:20:33
URL: http://schneckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0